Onsdag

Dagen kan inte börja så mkt bättre. Hann o vakna före klockan ringde! Kändes asbra, dock vakna jag för att jag hade en mardrömm. Men det hör inte hit :) Igår slutade jag vid 14 och bestämde mig för att åka till emil för att jag inte började förens vid 16 och körde till 2215. Men eftersom det var aspackat med folk redan vid 10:30 igår så ringde dom o fråga mig om jag vill börja vid 1400-2215. Jag tackade ju ja, men a. Fyfan så mkt folk det var, vi burkar väl minst ha två kassor öppna eller 3 vid halv 11, men då hade vi lixom från 6-7 kassor öppna =p , bajs mkt folk.
Jaja. Men eftersom jag var stessad hem så glömde jag mitt bankomat kort och hela skiten i jobbar byxorna. Så när jag väl var hemma så sket sig allt. Kunde inte åka för att jag hade inga pengar, så jag gick till nordea. För att ta ut pengar.
Men så ringde emil och sa att han skulle jobba. Men jag sa typ att de skiter jag i, jag ska sova hos dig inatt. och så bara säger han, "fan!, jag ska inte jobba jag tänkte ju komma o överraska dig!, du förstör alltid allt!" jag bara skratta =)
Sötnosen är bäst i världens, men iaf, han kom, och så lämnade vi in cykelen så jag kan börja cykla. Ehm...
Sen åkte vi direkt till kisa för att köpa pizza, höll på o dö av svält! , Det är klart som fan att vi var nära o köra på vildsvin!
jag såg en fet och ett par bakben på den andra. emil såg 5 eller nått. men som tur han han bromsa och ingen bil låg bakom så vi hade bajtur! jaja. Nu har jag sett sånna djur... jaja
Sen åkte vi hem och såg på film, åt och myste! Åh... jätte mysigt hade vi :) <3 Sen ville han spela lite dataspel, så jag la mig med en vetekudde och börja kolla på min lägenhet. Sen somna jag :)

Menmen. Dagen var bra, sa upp våran lägenhet igår med. Mmm... bajs vad konstigt det känns.
Happ. Snart ska jag med bussen till linköping för att sen jobba. fast jag hinner ju hem :)^
Ska ringa emmis sen oxå :) hehe. Bara så du vet!

Just det hoppas det blir fest i helgen!! :) Rätt så pepp!
Nej nu orkar jag inte mer. Hejdå


PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS / ZOA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0