Söndag

Kan inte fatta att det är Söndag, det känns typ som, fredag? 
Eller nått?. Jaja, Julen var underbar! , har haft det så jävla skönt hemma
så de finns inte, dock var der riktigt kallt, - 10 grader. YES, eller inte. 
Resan hem var rätt jobbig.. haha Jag och syrran bärde på. 4 väskor och
en katt ! , jag tappa typ allt så jag fick ta katten och 2 väskor. Guuud vad
vi skratta. Folk bara glodde =P Resan hem var dock inte så kul. Börja såklart
gråta och hade ingen sittplats på tåget och självklart var tåget proppfullt! 
Fick sitta på min väska i nästan 2 timmar... jaja. 

Den 25 blev det såklart fest och jag åkte till emma. 
Hade bajskul och vi blev fulla och glada. Emma var dock
lite äcklig lite då och då, men de var bara kul ;P 
Just det, vi gick ju in i folkets hus och jag kom förbi vakterna
med en systempåse hängades på armen? haha
Riktigt skojj. tror alla skratta när jag kom in, men dom gjorde
ju inget åt det. Så... strunt samma? =) 
Sen vare dans och dricka som gällde. Som sagt. 
mkt roligt ;) 

hm idag då. Har varit hos lina och softat. Hon färga mitt hår och det
blev svart, roligt va? haha. Så hemskt. jaja, såg på film och snacka
MASSOR! , mmm.. Så nu är jag hemma och gör ingenting. 
Fått mina julklappar och jag är mkt mkt nöjd. 
Imorn fyller carlis år :) han blir lika vuxen som mig då :D GRATTIS
Ska köpa present imorn ;) haha. 
Usch vill inte jobba :/ ORKAR INTE. har jobbat idag. 
fast fick gå tidigare :D göttigöttgött. 

nej men , åh. jag har verkligen ingenting och skriva. 
allt och inget har hänt iaf :D , mig mkt nöjd :) 

Haaaaaaareeee bra <3 
PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSS<3 / ZOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0