I love you baby <3

Ny dag och nya upptåg.
öh ja? iaf...  Klockan 0520 ringde klockan för att stiga upp från sängen.
fyfan säger jag bara. Det var jobbigt, klockan 6.25 tog jag bussen och sedan var jag på maxi ,
fyfan, det var mörkt när jag gick hemifrån och mörkt när jag kom hem.
Det blev ju inte bättre att vädret var så jävla trist.. Duggregn! , så jävla irriterande.
Är det bara jag som tycker att det ska spöregna om det ska regna?

jaja. Sen efter att ha ha jobbat från 0700-1600 blev det att åka in till stan, för att sedan gå och träna.
fick skjuts av angelica... när jag äntligen var framme på plats så ser jag en bekant varelse sitta i soffan.
Det var viktor som jag sommarjobba med :) Lillen hade klippt sig eller skulle? Jag fatta aldrig.
Fick typ en lite små chock för att jag märkte själv att jag stanna mitt i "gången" och han glodde på mig
oxå. haha! så jävla pinsamt. Menmen.. vi snacka lite sen var jag tvungen o snacka med några där.
Mitt gym kort är ju borta så var tvungen o skaffa ett nytt... det visade sig att det kosta 150 kr men hon
var snäll och gjorde ett nytt åt mig :) mmm... Sen så fick jag se att schemat ändrats från och med idag.
Ingen step klockan 1700 idag inte! , utan klockan 1800 var det bodytoning och de var typ 1½ timme kvar tills
klockan var så mkt. Men jag var så jävla bestämt på att jag skulle träna så det blev en liten tripp in till stan, blev att
jag råka kliva in på make up store och köpa en ny mascara : ) jag gillart! vill att det ska bli imorn så jag får testa
den och kolla om den är så bra som dom sa? haha får väl hoppas det.
Sen blev det att gå in på game och kolla lite på vad älsklingen egentligen ville ha ? Jag skulle fråga expediten om
skiten och jag fatta ingenting! Så nästa gång tar jag med mig någon ! haha
Sen gick jag in på stadium och köpte vatten och även en väska ! haha... Jag faller så fort för sånadär onödiga grejer
som typ, en röd prislapp på en simpel väska. Men jaja, kanske behövs någon dag.
Japp, sen var det bara att gå tillbaka till studio fitness och köra gärnet!
Det var riktite nice, evve körde några jävla danssteg oxå. och jag hängde verkligen med på allt
förutom just dom 6 takterna, TUSAN ! jag blev så sur på mig själv ! =P 
Men men. Det gick bra ändå. älskar final låten. Då man gör hela ja? nummret? eller nått. ja iaf.
Mkt träningen och troligtvis kommer jag inte kunna gå imorn. Äsch jag är glad att jag gick, det känns så bra efteråt.
Sen iaf, duscha jag och drog till lina T och åt lite pasta alfredo och snacka massa :) mysigt värre ;D hehe
Har aalltid lika kul fan! mmm ...

Jaja. kom hem vid halv 10 kanske och nu är klockan snart halv 11, och jag måste dra mig till sängen,
För imorn gott folk är det jobb från 8-13, då är jag kassörska.
Just det, på tal om jobb. fick höra att jag var en ängel idag : ) Gud vad jag tog åt mig (a)
Höhö

nej men iaf. Längtar tills på fredag för då får jag se min sötnos.
vill bara pussas : ) osv you know ;) Nejdå.
nej men usch vad jag saknar emil. verkligen jätte mkt.

just det syrran kanske ska flytta ihop med jonas snart, då bliv jag ensam om lägenheten
fast frågan är bara om jag klarar av en sån hyra som denna. Hm?
emil, flytta in hos mig o gör mig lycklig?
tss...
äsch.




Får ta tag i det där imorn. För nu msåte jag verkligen sova.
FÖR IMORN SKA JAG TESTA MIN NYA MASCARA :D Haha !
nevars. Godnatt och sussa sött, mina gullpluttar <3

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSPUSSELIPUSS / ZOA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0