Kiss me

On and on, this love I feel for you goes on and on

Min dag har varit ganska tråkig. Fast ändå skön. Vakna några gånger och undra vaad klockan var och klockan var 11, då tänkte jag att det kanske är dax att gå upp... Då gjorde jag det. Var rätt slö. Sen satte jag mig vid datorn, som en riktig nörd. Sen undertiden har jag ju fixat och trixat bort lite grejer som jag har i lägenheten. Har även slängt en hel del papper som det står när jag jobbar, tänkte att de behöver jag kanske inte ha kvar :) , sen har jag diskat och plockat bort massa som sagt. 

Har även snackat endel med annelie. Vi snacka såklart om peace and love :) , kommer bli så jävla kul, ser verkligen fram emot det. Även om jag kanske är lite nervös över att sova i tält och inte kunna åka hem när jag vill. Kom just att tänka på att de senaste gångerna jag sovit hos någon så har jag alltid bett pappa hämta mig, för jag våga typ inte? haha. Eller tänkte typ att orka sova borta när man är bakfull. Fan? Hur ska jag palla detta ?! , kommer ju dö?! , å shit. Nu får jag panik. Men äsch, jag ska fixa det. jag ska ! ehm. Måste nog vara full hela tiden för att palla ;) haha. Nej men. det här blir nog skoj... Måste bara fixa med jobbet, är ju min jobbar helg då. typiskt. Menmen, Det lär fixa sig. Fan vad vi måste köpa sprit? aja. Bajs på allt. DET BLIR NOG PERFEKT :) JAG LÄNGTAR !

Fick ett samtal av morsan förut, hon tjata om dom där jävla p-pillerna. haha, så söt. Hon ba, men förlåt. men du är fortfrande min lilla flicka... och jag vill ditt bätsa, och jag vill att du planerar. jag ba aa.. mm... Men får väl fixa de där snart, känns som om det är bäst o ha den säkerheten : P hehe.. aja ... vad har jag mer hunnit med idag. jo  jag  har även  varit ute och sprunigt . Gud vad jobbigt det var, men helt klart värt det. Känner inget av någon träningsvärk än, och det känns bra : P men det kommer ju säkert komma imorn, DOck har jag ont i halsen nu, men det lär ju gå över... kollar lite på tv, spårlöst, typiskt att jag alltid ska börja gråta när dom gör det :D haha.. Väntar in ballar av stål med,. kan det inte börja nu!! : D askul är det ju. aja nu ska jag sätta mig i soffan. 

Heeeedddååå <3 


ps. vänner ? .... hepp tydligen inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0