All I do is think of you


 
 


Kvällen sluta med att jag gick hem till anton. Föör lite dricka... Vi blev ett par, det var jag, anton såklart, angelica, tobias, jonas, lina och carlis :) <3  Vi bara satt och snacka och bara var. Mkt mkt trevligt vill jag lova :) ! Sedan blev det utgång. Det var jag ju inte så jävla bereedd på, men men så blev det. Vi drog till 55:an och söp. haha Bjöd lite till brudarna med, bara för att jag är så snäll :) haha. Men men. Träffa även jocke och joel där. Så vi drog ihop oss. Satt på uteserveringen, asmysigt. Filt fick man ha om man ville. Men jag var ju så jävla het så jag behvöde ju ingen, NEVAS: P skoja. Men a. skit mysigt :) Blev så himla svartsjuk på angelica och tobias, dom satt och pussades hela tiden. Jag vill oxå ! : ) aja. Senare drog vi till platens. Stackars carlisen trivdes inte alls. Men jag hade trevligt. Sedan drog vi och åt fett ! , gött som tusan vare ! Blev dock matkrig och allt ! trodde jag skulle dö av skratt ! Seriöst. hade astrevligt. Sedan blev det sängen :) 

Så tack för en jävla bra torsdagkväll <3 

Menmen, idag blire jobb till 2215 och sedan blir det antingen ut igen, eller att stanna hemma :) Det är ju sånt som märks. Hoppas på att jag får besök iaf : ) Skulle vara trevligt.  Memen som sagtt sånt som märks... Kanske ska hem till mabel en stund med? eller så skiter jag i det, annica ! vi måste ju ses. HOPPAS DU KOMMER IKVÄLL ! kanske kan sistta på 55an det är fan trevligt där :) myyysssss... 

ne men.... Nu ska jag försöka fixa mig liitteeeee... 
Vi höööres 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0