PEACE AND LOVE FESTIVALEN



Gårdagen var något alldeles extra ! , Angelica ringde och fråga mig klockan 11 om jag ville med ut och springa. Jag sa först nej jag orkar fan inte. Men efter ha lagt på, så insåg jag att jag kommer ångra att jag inte gjorde det, så jag ringde upp henne och sa att jag skulle med ! : ) så vi var ute och sprang i 30 minuter. Det räckte gott och väl. Jag höll på att dö haha ! , nevars . Jobbigt var det. Sedan gick vi fram och tillbaka till syrran för att jag skulle lämna en nyckel. men insåg när jag var utanför hennes dörr att jag hade tagit min egna nyckel och inte den som skulle lämnas tillbaka. Så vi gick tillbaka hem och hem till syrran igen.  Sen gick vi och handla käk . Sallad :) Mums. Så vi gjorde mat och sedan sprang vi till angelica för att göra iordningoss. JAG GICK UTAN SMINK TILLS KLOCKAN BLEV 1500. Det är inte dåligt ! :) Iaf. Sen kom josse. Sen gick vi hem till petra och drack lite. Senare gick vi till restaurangen vi skulle på. Asmysigt och trevligt. Italienskt, det säger väl allt. Vi gick på kassafest alltså. Ja, kvällen sluta bra. Jag var hemma vid 12 och var precis så full som jag borde bli hela tiden. Helt perfekt full typ. typ vare ja. Men men. Vakna idag av att jag mådde piss.. och hade ont i hela kroppen. TRÄNINGSVÄRK. Men det var skönt. Jag börja jobba vid 8, så jag bestämde mig att gå till jobbet. För att då kanske träningsvärken försvann. Men nejdå. Den satt kvar när jag var framme på jobbet. haha. Sitta i kassan och inte göra ett piss gjorde mig ännu stelare. Men men, måste fan ut och springa igen känner jag, men inte idag ! , för nu har jag fan ont :D ! Skönt äre. Ja? jag tycker ändå att jag förklara gårdagen och halva dagen iddag ganska kortfattat och bra :) ! Iaf. 

Emil kommer efter fem. han ville att jag skulle hjälpa han med att hitta fotbollsskor , tror jag ? Eller iaf följa med och köpa. Så det blir det väl. Sedan ska jag nog inte göra någonting, ut och gå kanske :) mys. Hmm...  Vi får se hur dagen slutar. hehe...  påtal om ingenting. Så ska jag med på peace and love ! så jävla skoj! Vi får se om jag pallar det. men det tror jag, supa en hel vecka typ och bara umågs och mysa i tält och allt såntdära. Folk som är fulla och glada , jag gillar det ! Så den 27 blir det att beställa biljetter. JAG LÄNGTAR ! , åh äntligen får jag göra något kul ! Måste bara säga till jobbet att jag inte kan jobba de dagarna det är. MM :) 

Nu vet jag inte vad jag ska skriva nå mer ! men vi hörs :) skriver kanske mer sen om jag kommer på mer ! :) 
HEDDÅ PUSS PUSS <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0