Premiär !

Nu var det ett tag sen jag skrev, brukar ju vara bra på att skriva varje dag :) , men det har hänt så mycket denna vecka ? , eller har det verkligen det ? Neee.. det har det ju egentligen inte gjort ? hm iaf. Veckan har ju sett ut som vanligt, var ute på korgen i Torsdags . Var med ett par maxi folk, och hade riktigt trevligt. Fredags var det födelsedagsfest för Louise :) , dock draack jag ingenting alls och hade ändå ganska kul :) Igår så var jag i kisa och drack med josse o co. Riktigt nice, lyckades även där bli lite full. Dock blev jag typ "perfekt-full" om jag får säga det själv :) hihi aja. idag har jag jobbat och medans jag hade detta nöje så passa jag på att tänka på vad jag vill... med allt typ. Jag har nog kommit på det nu. och jag ska försöka fixa mig ur det jag ställt till med... så nu har jag lite låg profil :) ! eller ska försöka med det iaf... vi får se hur det går ! Idag på jobbet fick jag även säga att "Maxi stänger för dagen" , fyfan vad nervös jag var ! Mitt hjärta bara dunka! :D HAHAH . aja, premiär för mig :) jag är duktig ibland :) Nej nu ska jag leta bra musik. Puss på er och dig <3 / S o a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0