Sommartider <3


Gårkvällen var kul .jag och emma snacka i 1 timme och 30 minuter :) , tillslut betämde vi oss för att sova. Emma började bli snorig och det betyder att hon är jätte trött ! haha . Lite kul ! , Vi snacka om massa skit, och att när hon kom hit skulle vi hitta på massabus ! , haha . Men vad det var tänker jag inte berätta :D ! , våran hemlis. haha! Sen så ska vi fan till liseberg ! , fatta vad kul eller ?! shiiit. Mmmm... gumman. Vi ska hitta på mkt i sommar. förhoppningsvis : ) 

japp. Sen somna jag och imorse vakna jag av att jag drömde en jävla dum dröm. Åh ! mina drömar är så jävla konstiga nu förtiden, bara ryser och får gåshud av min förra dröm.. och den jag hade inatt usch!, var tvungen och fråga om det stämde. men det gjorde det ju inte :) som tur va ! Men gumman, du måste lova att säga till mig om något liknande skulle hända ! jaja. Sen skrev emma att hon skulle ut o springa. och då kände jag mig oxå tvungen, så det blev en tur på 30 minuter :) , usch. jobbigt är det... fattar inte. kan man inte få bättre kondis av första springturen? eller ska det alltid vara så jobbigt ?! : P åh... ge mig kondis ! jaja.... Sen betala jag alla mina räkningar :) , betala hyra för juni nu med. Kändes som om det var bäst så. Sen har jag även betalt leo :) så nu är han tingad av mig !! Så snart , snart är han bara min kisse. Men det jag är oroligöver är att han kan bli korthårig ! , gillar inte korthåriga katter : ) . Fast jag gillar ju han, så det ska nog gå. Mmm.. Men nu var det betalt. Sen ska jag betala tillbaka lite skulder. Är fortfranade skyldig mica 75 spänn , och angelica 60 kr, det försvinner endel pengar . Det gillar jag inte, men men :)
 
Ska dra ner på stan snart hade jag tänkt, Lina kanske skulle hänka på, om hon inte skulle göra något annt förståss hade varit riktigt nice annars. men men... Måste iaf ner för att köpa lite viktiga grejer :) , typ linsvätska, tandkräm o mat :) Sen blir det ju att kolla på kläder förståss :)   hehe... 

ja men nej , har inte så mycket att skriva. Mer än att jag hoppas att den här dagen fortsätter så här, så jag kan vara lite glad :) , vill gå på bio ikväll ? någon som vill följa med ? fan va kul . bio var längesen : P haha ! aja. Nej men nu ska jag fortsätta skriva en lista på det jag måste köpa :)

heeeeddåå pusspuss <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0