time to go

Jag vill inte bry mig längre, då tänker jag inte göra det heller.
Just nu funderar jag på om jag ska gå och träna, har ingen lust. 
Går heldre ut och går fakitkst. japp ! Det får det bli ! 

haha lyssnade på inspelade ljud på min telefon! shit. Jag hade spelat in ett samtal med mig och emma. Ville höra hur jag lät på telefon, men jag låter verkligen inte så som jag lät där. tror jag inte iaf... nej nej det går inte. iaf, sedan snacka vi, oså säger emma "ja men jag är ju på toa nu, det ekar ju här, jag låter ju inte så här egentligen" , jag sa att hon lät som hon bruka. hon ba nej. sen ba "men soe, skulle inte oxxå kissa?" Jag ba "oj ! , det glömde jag bort ja ?, det är fan jobbigt " emma. "ja det är fan jobbigt" osv :) hahahaha jag börja asgarava ! Kul äre :) Gumman , vart har du tagit vägen, snacka ju typ inget igår ! du är verkligen min bästa vän , jag älskar dig <3 

Cause when I m with him
I am thinking of you
Thinking of you 
What do I do? 

You re the best
And yes I do regret
How I could let myself
Let you go
Now the lesson s learned
I touched it I was burned
Oh I think you should know

Nej men utgång blire snart, allstå ut och gå :) haha
mmm.... kanske ska slå en pling till emil och försöka göra
så han förlåter mitt dumma beetende, för allt är mitt fel. 
Japp, mitt fel! mmm. Sen blire såklart en pling till emmis. 
Sen blire och lyssna på musik  och bara gå : ) Först ska jag försöka
ladda telefonen :P 

Heeddå <3 


ps: pusspådig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0