Underbara dag <3

6.45 börja jag jobba i kassan, inte en enda kotte. Jag trodde jag skulle dö. Tiden gick hur segt som helst!, försökte ju låta bli o kolla på klockan men det var svårt ... efter två timmar så var det frukost. Då blev jag nästan ledsen över att de två timmarna kännts som en evighet ! , ja ungefär som en evighet har de timmarna mellan 6.45 - 14 kännts! jobbigt värre, men när jag fick sluta så kändes det asbra ! , jag och petra for till ikea för att hämta kort och grejer hos hennes pojke och sen tillbaka till maxi, för at thandla små grjer dom behövde. Så jag handla lite jag med :) Sedan for vi hem. 

Jag gjorde mig lite bacon och pasta och åt. Höll på att svälta! Sen har jag inte gjort något mer än att vänta på emil. Vi skulle ju storhandla idag. Och jag trodde vi skulle bråka hela tiden, men gud vad fel jag hade. Har varit en jätte bra dag och jag är förvånad över hur bra det faktiskt gick... kändes helt jätte bra! , lite för bra för att vara sant kanske? , mmm... var först till jysk för att köpa utemöbler :) , CHECK , då var det klart. Dock kanske det inte var kvalitets grjeer, men vafan. Bara o köpa nytt :) , Sen åkte vi hem igen för att hämta pant och mitt presentkort. Sedan for vi lite till stan, och sedan in till tornby. Emil köpte ett par springskor, en tröja och en skjorta :) det gilla jag. Mkt snygga kläder :) nice nice. mm..  Sen for vi till maxi :) , usch vad länge  vi handla och oj vad dyrt det blev 1300 kr , till bara mig ! det kan man kalla  mycket :D  men nu slipper jag svälta iaf!, det är väl det som jag har tänkt på mest :) haha. Men men... Sedan åkte vi och tvätta hans bil. och sedan hem, äntligen. Båda la sig i soffan :) mys. och åt banan :D haha, sedan gjorde vi lådan som bordet kom i, till ett bord :) , alltså byggde eller satte ihop bordet :) , mmm.. så nu står det på min balkong med stegen. Men gud va mysigt, kan äta ut nu, när det är fint väder osådär ! , underbart !  Ja det var ungefär min dag... 

Har iaf haft hur kul som helst och helt underbart skönt att vara med dig utan att bråka. Det är såhär jag vill ha det hela tiden ... tack för en underbar dag emil jonsson <33 

Nu måste jag sova. Jag ska börja jobba vid 5 , kul va ? , 5-16 . Underbart ! 
Haha.... aja, vi får se om jag får någon skjuts. Eller om carlis måste komma
och hämta upp mig :) <3 , aja

Nattinatti folket . 
Pusspuss / en glad soa <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0