Uppdatering !

Hej !
ärr bara tvungen att uppdatera min lilla dag. 

idag har jag alltså 
  • sprungit
  • slängt sopor
  • vart på stan med lina =D 
  • köpt peace and love biljett
  • köpt resa fram & tillbaka till t-by
  • Tingat lille leo <3 
  • lagat mat :D
  • .... och bara slappat 

Det jag ville göra er uppmärksamma på var att jag har fan köpt peace and love biljett! Förstår ni vilken grej ! , första festivalen för mig ! wooow . jag och annelie gjorde det tillsammans . Och nu ligger dom hemma hos annelie, i hennes byrå! :D Woho.. vi snacka även hur vi skulle sova. Jenny och annelie hade snackat om att jag skulle få ett eget tält för att jag skulle säkert ta med mig lite besök då och då , jag ba va i helvete tror ni om mig egentligen ?! : O : P , och de där med en sopsäck full med kondomer, det kommer inte hända, för jag ska absolut inte hålla på med sånt ! jag ska dricka och ha trevligt faktiskt :D ! mmmmm ! Iaf. Har även köpt biljetter fram & tillbaka till t-by , så jag kommer hem igen den 29 juni ! japp ! fyfan :) har även tingat leo :) , så nu är hans snart min kisse <3 

men iaf. var på stan med lina oxå. riktigt nice. Köpte mig det jag behövde och spenderat pengarna på lite onödiga grejer, men det är ju kul det med :D  hehe, var jätte nära och köpa converse skor ! , förstår ni eller ? åh. Skulle ha testat dom vita med ? , fast det kändes inte som jag lixom. men ändå :) , måste ju bara ha ett par ! mmm.. vi får se hur det blir med det.. 

nu ska jag fortsätta kolla på ballar avstål :) asroligt, love it <3 
heeedddå. Pusspuss <3 

ps. gillar dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0