Faaavoooriter , grrr

Gårdagen spendera jag med att glo på tv, typ heeela kvällen. Såg film efter film. Sedan när klockan var 22 eller något sånt, kom emil med mc donalds mat och gjorde mig sällskap. Vi åt och sedan glodde vi vidare på tv, sen somna jag i soffan, efter en stund så blev jag väckt och då var det ju dags för sängen. Vi sov ungefär till halv 12. Sedan åkte han, han hade fotbollsmatch i horn. Hoppas det gick bra? jag fick skjuts till mabel och hälsa på min misse leo <3 Sedan gick vi ner på stan och kolla lite små grejer. Köpte mig lite smink, inte för at tjag behöver det men stunt samma :) Sedan köpte jag lite potatissallad , kyckling och tomtat. Så det blev det till lunch. Gott var det. Sen har jag pratat i telefon med emmis en stund. Som vanligt :) Riktigt nice !En riktig skabb dag :) ! hmm  Nu sitter jag och fundrar om jag ska ta och orka åka till slätmon för att umågs med emil? , mmm vi får se. Känns lite dumt ? men vafan. Orka bry sig? eller : P , baaajs. Vi får se


Min bebis leo <3 


Lite små plock :) 

Nice bajs :) 

Imorn kväll blire iaf kassa fest. Hoppas det blir nice. På fredag är det fest för louise . I ryd någonstanns. En mkt mkt stor fest :) , hoppas det blir nice. Shiit. borde inte dricka då , börjar klockan 8 dagen därpå. Men stunt samma. jag ska fan till den där festen ;) haha. Nej men nu måste jag komma på om jag ska åka hem till emil eller inte. 
heeeedddååå <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0