Min Mr Right

Hallå hallå 
Det händer verkligen inte mkt i mitt liv just nu 

aja, vad har hänt idag ? Jo jag har jobbat 6-16 helt okej, jag var pigg som en mört. För att en viss herr emil sov hos mig inatt och jag hade det faktiskt mysigt och jag har saknat din närhet . Det bästa med hela kvällen var att du kom när jag stod o gjorde mat och så bara krama du mig, sådär bakifrån . Jag älskar när någon kommer bakifrån och bara kramar mig eller säger något, typ viskar i örat hur mkt man betyder för den eller får en komplimag om sitt utseende  aja, iaf. Vi åt mat, såg på tv, duscha och gick och la oss. . KL 2200 ! Sedan får jag ett samtal av Angelica , och jag låter ju säkert groggy . för jag frågar hur mkt klockan är och sedan ba nej jag sover inte, och sedan tänker jag lite, har jag försovit mig? Men icke då :) jag bara hade somnat ganska fort och trott att en hel natt gått ! : D 

Iaf, sen blev det att jobba och det gick ju minst sagt bra :) , fick vara med josse hela dagen och det var toppen. Efter vi slutat tog vi en glass och njöt . Sedan vänta jag in angelica och anton för att få skjuts hem :) Sen struna jag i träningen en gång till !!! PANIK PÅ MIG . Men a. så är det och tänkte gå/springa runt stånån. Men som sagt så åt jag lite, läste tidningen och sedan la mig i sängen för att pilla på min sprillans nya kamera. Köpte den igår :) Men sedan blev jag tydligen så trött så jag typ dog i sängen och drömde massa konstigt. Och nu sitter jag här o ska bara skriva klart de här och sedan gå och lägga mig. Jag är på sånt pissigt humör, typ som om jag har mens och mår skit dåligt. Fast jag mår typ illa. och är trött så...  Skulle kunna säga vad som helst till en störigperson.

Nu läget då ? hur mår jag. Jag mår fint. Tror att jag är alergisk mot mina parfymer eftersom jag blir assjuk av dom, hosta, snuvig osv. Men skiter jag i, ska nog köpa en ny . annars mår jag bra. Jag äter för mkt onyttiga saker, tränar inte. Super varje helg. ehm. Jag kanske inte mår bra längre. Kanske är depriimerad ? haha Eller så bryr jag mig bara inte om någonting längre. Jag gillar en kille som inte gillar mig, han gillar en annan tjej. (det riiimmmaaa : D ) och sedan har jag mitt ex kvar som jag ändå aldrig kan sluta älska. Kan det bara inte dyka upp en mr right ? Som jag kan få bli lycklig med ?och så jag kan glömma alla andra killar?  Äer det för mkt att begära ? kanske aja. Som sagt. Jag mår bra. 

ehm.. Idag är det onsdag och carlis är ute och festa. Hans kompis fyllde visst 20 . Så vi bytte pass. Så han fick börja klockan 11. Så jag kommer sakna ihjäl mig efter honom imorn, mellan 6-11 imorn . Jobbigt : ( Ska fan tracka honom med sms :) fråga hur han mår . M det ska jag göra Ska vi festa i helgen?  Blev bjuden till hannah men då måste jag sova i kisa och jag kommer ju säkert göra bort mig om jag går på den festen. Och det vill jag inte, så jag tror jag avstår från just den inbjudan. Men fest här vore inte fel. eller jo. Jag ska fan inte festa tror jag. Det är sånt som märks.

Ska gå och lägga mig nu, för nu känner jag att jag är sur och mår illa. 
Och om du orkade läsa allt så ska du få en klister stjärna av mig som  visar hur duktig du vvarit ! :) 
haha. Jag hade ju själv inte orkat. 
Godnat


Ps. Min mr right ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0