Its so alone without you here



Vad har soa gjort idag ? Jo hon har vaknat , och gått och tränat med syrran . Vi var på bodypump ! fyfan vad skoj det var, dock var det jätte jobbigt ! , stod och kolla klockan hela tiden för att kolla när det sluta, shit vad svetten raaaan ! , okej . Det kanske ni inte ville veta :) haha Men men, Sen efter passet så gick vi hem till syrran och åt. Jag fick spagetti och köttfärssås. ASGOTT! , Sedan myste jag lite med leo plutten <3 min sötnos , min lilla pojke, min lilla prins <3 .  Sedan fortsatte jag till jobbet och jobbade : D haha. Hade fått en kram från carlis och angelica . och var helt överlycklig. Kände att jag var på världens bästa humör. tills jag fick höra att jag inte får jobba mer ! fattar ni. "Soa, du får inte jobba mer" lixom, vadå aldrig mer? , men det visa sig att jag har kommit upp till mina timmar o blablabla. Så vecka 20 får jag jobba igen. Dock ska jag jobba klart de passen jag har. Men ändå ?! , vart ska jag få pengar ifrån ?! iaf. Vi tar de där lite längre ner. Såklart blev jag ledsen men a. Pengar löser sig väl alltid, men nu när man har eget.. ja, typ allt eget. så vill man ju klara sig på egen hand? men men. Jag fortsatte jobba som inget hänt. Sen får jag syn på anton. Vad glad jag blir då:) ! , han såg så glad ut, så det smitta av sig på mig. Sen fortsatte jag jobba igen... sedan fick jag ha en lärling hos mig, så satt och gjorde ingenting, mellan 18-21 :) good. Satt o snacka med lina, hon hade oxå en lärling. Så det blev mkt skitsnack där imellan :) mkt mkt trevligt. Längesen vi snacka sådär. Så aa... fika någon dag vore skoj! aja, Sen fick jag gå hem. Fick skjuts av anna. mkt mkt nice . Tog med mig lite påskliljor och halsband :) graaatis. Man fick ta alltså . jaja

Nu sitter jag och lyssnar på mattias andreasson från idol 2007 ? , när han sjunger your song . Jag smälter ! shit alltså. Sen snackar jag ju med lite folk på msn oxå , oså äter jag en paj :) shit vad mkt jag gör på samma gång ! fyfan vad gott de är med kötttfärspaj ! MUMS FÖR MAGEN ! men men. 

återigen om de där med jobbet. Får inte jobba pga att jag har jobbat mina timmra, orkar inte förklara mer än så. Men med det kommer ju problem för mig, jag har ju hyra och räkningar som alla andra som bor själv... men men. Funderar på att dra mig hem till t-by mellan 24-30 . Det blir nog så. Kanske. Vi får se ... är rätt sugen på att bara vara hemma... men men . Ska höra med dom på jobbet så dom inte ringer o frågar om jag vill jobba. oså är jag i t-by, not good. Men men. 

Plus att de skiter sig när jag pratar med dig ibland. helt totalt.
Du kan få mig att må hur bra som helst. och ena stunden
kan du få mig liggandes i sängen och bara gråta... Fattar inte. 
Fast det kanske inte har med dig och göra. Jag kanske inte mår så bra egentligen? 
fast de gör jag ju faktiskt ? .... äsch orka. 

allt är så omtumlande. 
Jag tror jag är glad igen, även om allt är bajs.haha, så jävla osäker jag är jämt! 
men om jag fick som jag ville så skulle allt vara bra....

....Varför kan jag inte få som jag vill?! Det blir mkt bättre då. 
ja. det blir det faktiskt. 

nej men nu ska jag inte skriva mer känner jag. 
heddddååå puss på er sötnosar <3 / S o a ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0