Supa sig snygg är min grej : )



Hej hå! Nu är klockan mitt i natten, borde överväga att gå och lägga mig, men sov ju en stund förut.  Snacka ju med emmis på telefon och sedan blev vi båda så trötta så jag typ sov, när vi sa hejdå. Det var skönt att prata med dig gummsis <3 Gårdagen vart ju lyckad. En soa som blev stupfull. Mingla var det ? nja. inte för min del. Vet inte men det gick på sekunder och sedan var jag full. Helt konstigt ? jätte pinsamt och ja jag vet inte ? Drack öl och något vin som innehöll Kanel och vanilj ? eller iaf kanel. Jätte gott! , konstigt nog. Jag som hatar vin! Men gott var det! Iaf. Det börja med att vi alla sluta jobba. Fick gå lite tidigare än förväntat.  Anton hade bil, så jag och sabina fick åka med, först åkte vi till mica och hämta henne, sen åkte vi och hämta carl, sedan släppte vi av sabina och sedan åkte vi för att hämta niclas. Så vi åkte bil ett tag! Sedan var vi hos anton och börja dricka. Satt o snacka lite osådär. Satt och mös :) Myste? haha. iaf. Sen som sagt slog det på på mig iaf. Som vanligt... sen gick vi in till stan och ja jag vet inte vad vi gjorde faktiskt ? Vi var inte inne någonstanns. Bara gick runt känns det som ! Men men. De var riktigt trevlig kväll :) jag är nöjd ! 

Dagen idag då! , Ja jag mådde ganska bra för att ha blivit som jag blev. jag var nog mest trött. Vet inte när vi kom hem heller så? iaf. Har varit och hämtat mitt bankomat kort på maxi, träffa anton ute på kajen , så snacka lite om gårdagen haha! , iaf sen  kom emil för att lämna min hem nyckel :/ kändes konstigt. men a. Sen prata vi väl osådär. Vi hade ju inte pratat på minst 5 dagar ! , så nu äntligen är allt bra igen. vill inte vara ovän med dig...  japp. Så nu är allt bra igen :) ! 
Sedan åkte vi och träffa min lille bebis :) emil tyckte han var söt. Det tycker jag med ! :D <333333 

jaja. Sedan har jag inte gjort så mkt mer. hade tänkt att besöka lina, eftersom hon fyller ååår idag :) GRAtTIS <3 Men som sagt så har jag sovit... och klockan var väl 21 när jag vakna igen. Så det blev inget besök hos henne :/ Sorry! kände mig verkligen jätte taskig, men orka fan inte gå heller. Min cykel är i rese oxå så. Ja. Nej jag stunta i det. Men men , blir fler gånger...

imorn blire middag hos mabels pojkvän :) hoppas på att det blir trevligt. Sedan blir det utgång :) Hoppas det blir lika bra dom i igår. Eller bättre kanske. a, bättre kväll vill jag ha! Typ dansa ska jag göra ! absolut ! men men .. 
Imorn ska jag även ut till tornby och kolla skor och kläder. förhoppningsvis kommer ida : ) mm.  
men nu ska jag sluta skriva. Har skrivit jätte mega mkt nu ju! Blir nog sägnen snart. Ska ringa emma och kolla om hon är vaken... aja. 
Godnatt sov gott ! <3 / S o a 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0