Takin' back my love

U are 2 good 2 be 4got10 U are 2 good 2 be 4got10 U are 2 good 2 be 4got10
minns du? 




Idag har jag hunnit med massor av grejer ! , har hunnit tvätta 3 maskiner med tvätt, även glömt bort den sista tvätten : P haha , pucko som jag är. Jag kom på det ungefär för 20 minuter sen. haha. Fattar ni vilken panik som utlöstes i mitt huvud ! , som tur var alla kläder kvar  :) tack alla grannar för det ! har även hunnit med att handla lite med biggan (emils morsa) och fikat lite. Eller hon fika :) , vi snacka endel. Sen så, var det dax o jobba för mig. 14-2215. Visade sig att jag skulle vara både i kassan och kollo. Första timmen i kassan sen springa och vara på kollo, gick ganska bra, men segt. Var där helt själv sista timmen, så det var lite nervöst typ, vill ju inte göra fel ! , sista timmen spendera jag i kassan. Seeeeegt. Fick massa kö vid typ 10 i. och kom ifrån kassan klockan 10 över och kom ifrån maxi halv 11 ! dumma kunder är ibland alltså. usch fy på er ! , inte komma och handla så sent ! men nu är jag hemma och är glad :) jätte glad!
Det är rätt mkt jag gjort idag faktiskt. Mkt mkt mkt bra av mig, Tummen upp för mig :) !  Nu sitter jag bara och lyssnar på musik och väntar på att carlis ska ringa, men det verkar som han glömt mig? , tror ni han ringer ? GLÖM MIG INTE , DÅ FÅR DU STRYK ! , dumma unge <3 har saknat dig <3  jaja, sen håller jag på och pratar med slampemma. Riktigt roligt faktiskt :) ne men iaf. 


På måndag får jag min efterlängtade lön och den ska jag spendera på 

  • - Betala peace and love 
  • - tågbiljett hem till t-by
  • - Min leo  
  • - kläder :) 
  • - skor
  • - Dricka till peace and love 
  • - Mat :) 
  • - o såklart räkningar :( hatar det

Ja? typ Det. 
jag längtar, ge mig pengar , jag älskar fan pengar. 
jag ska nog gifta mig rikt. det blir nog bäst så. 

haha, messa carlisen och fråga om han glömt bort mig. Han svara att hans kusin och oskar var hos han. och han skulle ringa mig sen. Dock tar han ju sin kusin och oskar för mig, det känns ju lite sådär . Men men : P bajsunge <3 

nej men imorn blir det jobb 15-21 kommer nog gå bra. Gick bra idag så. Fast nu ska jag sitta i kassan hela tiden, känns lite sådär surt, men det får ju gå aboslut. Måste bestäma mig om jag ska jobba 10-20 på torsdag. Det är rätt långt, orkar jag verkligen det ? , jo va ? eller. Det går säkert fort. Men de beror ju på om det blir utgång antingen imorn eller på torsdag. jag gillar torsdagar. Men vi får se. PLATÅ vill jag till igen. nicebajs :) Hihi.  

NU HAR JAG OCH CALRIS SNACKAT. Bra :) blev hur trött som helst. La mig ju i sängen när han ringde... och han lät så trött stackaarn. och så börja han gäspa och sen ja, och sen han och sen jag. Typ. .. Sen snacka vi ju lite. 
fyfan :) carlis du är bra. mkt mkt bra, jag ska lyssna på dig så mkt jag kan <3 

Nej nu ska jag dra mig till sängen, för jag håller på att somna. 
Kanske ska snacka med emmis lite nu, hon är lite sådär fnissig nu. 
Hihi. Jag meeed :) , vi är fnissiga. weäääj <3 

Nej men , Heeeddå. Godnatt.
sov sött & dröm om mig / S oooo a ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0