Mina naglar är borta


Igår börja dagen med att jag vakna astidigt och åkte in till tornby med söta annica <3 , blev dock inte så lång tid men bättre än inget. Sedan gick jag vidare och köpte mig 3 par skor :) Sen åkte jag in till stan och köpte kläder. Dock kom jag på att jag köpte nog 2 linnen som jag aldrig kommer använda. Men stunt samma. Orka gå och lämna tillbaka ? nej. jaja.
Sedan åkte jag hem till mabel och sedan till jonas. Vi hade riktigt trevligt, åt god mat, sjöng sing star och drack ! Jag somna även i soffan eftersom alla höll på med att koppla in singsstar-et? haha. iaf. Sedan åkte jag in till stan och söp typ. Träffa linnea och jerker och endel rimforsa bor :) riktigt trevligt det med. Men blev såklart jätte full. Gjorde bort mig, och ångrar en grej. Men livet går vidare. Jag brukar ju inte bry mig så ofta men de här slår verkligen allt ! bajs på mig.. 
Har pratat i telefon med 5 pers idag, det är inte dåligt. Emma ringde jag först . För att berätta min lilla kväll , vi skulle ju höras lite senare med. Så a. Sedan ringde jag emil och prata lite bara.. Sen ringde antonpanton och berätta sin lilla gala kväll, och jag min ! haha.. shit ! Sedan fick jag ett sms av carl ! , det var lite jobbigt och prata men vafan :) haha, och sedan ringde jag nirre och snacka lite bara :) Så idag har jag babblat mkt ! ... mkt handla om gårdagen alltså. Shit ! dumma mig. men men.. 

påtal om ingenting. 
Bara en person som fattar. och jag hoppas du får skit för det du gjort, för det du gjorde var rätt så onödigt ! , Eller att du fixar det på ett bra sätt. Lycka till säger jag bara ! 

Nu ska jag äta glass. 
heedddå <3 

Kommentarer
Postat av: annuica

mysigt o vara med dig sötnos!

2009-04-14 @ 13:19:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0