extra bra !

Solstrålarna <3 


Angie gumman <3 

Grabbarna <3

min carlis <3 

niclas <3

Min dag har bestått av träning, och "chill" . Mkt mkt nice. Träningen var jobbig... men sköönt efteråt . Sen var jag hemma hos syrran och åt, och kolla på tv, vänner och ugly betty :) , sen myste jag med min söta bebis leo <3 , sedan somna jag lite då och då... Sen vart det stångån med anton, angelica och jonas :) väldigt trevligt och skönt. Bara sitta och snacka. Dom satt och drack ... jag smaka lite cube av angie. Men inte mer än så. Känner mig duktig... Sedan gick vi hem till anton och bara satt ute på hans utegård... Angie åkte till någon grillfest. Skulle ha följt med dit, för och äta. Men orka fan inte. Sen satt jag, anton och simon och snacka. Sedan drog jag mig... så nu sitter jag här och är ashungrig....  Kanske blir en sväng in till stan sen, får se hur jag gör... Hade ju iaf många alternativ att välja mellan istället för att sitta själv. Kunde ha varit hos emil nu, och grillat, eller med angie och co, eller hos anton och snackat , eller hos linnea o snackat.. Hm. Jaja... Går nog in tillstan sen. för o träffa folk...  vi får se. 

Gårdagen vart ju bra, alla var på att gå ut, men så blev det inte. Anton svek först... sen när jag väl kom hem orka jag inte heller gå ut, eller jag visste inte riktigt, sedan hade både niclas och carl bjudigt hit sig själva. Så då fick jag lite besök av mina älsklings pojkar :) lite trevligt... båda två drack. Så då tog jag mig lite vin jag med :) mm. Sen satt vi väl mest och snacka och lyssna på musik, mysigt var det iaf :) 

men som sagt sen har det inte hänt så mycket. Ska jbba imorn vid halv 9 - 14, känns bra, 
helt lagom sådär :) mmm.. Nej usch jag är inte på humör för att skriva något mer. 
Finns inget mer att säga.  

Pusspusspusspuss. / S o a 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0