MIN LILLE PRINS <3

Maxi 


Detta är min Ida. Du är underbart snäll bruden! VI måste absolut umågs oftare ! 
Du ska veta att jag litar på dig till 100% och jag hoppas du vet att du kan lita
på mig till 100% jag älskar dig <3
och detta är niclas. (jag var väldigt full, tss) Du är underbart snäll du med
niclas, fast du kan vara jävligt dryg oxå, fast jag gillar dig ändå  :) <3 


och då var vi där igen,  veckan är slut och det betyder alltså att de är söndag igen :) Helgen, veckan har varit bra. Mkt bra om jag får säga det... Den har ju gått fort :) haha. Har varit ute 3 dagar i streck, när jag sa att jag inte skulle ut alls, bra jobbat ! , det blir aldrig som jag har tänkt mig ! , Igår slutade jag 2215 och åkte direkt hem till sis. Vi sjööng sing star, askul ! och så drack vi vin och cider :) Mkt mkt mysigt, sedan ringde ida och var påväg in till stan, så jag gick ut  och träffa ida och  niclas... så vi gick till krogen o drack lite tilll och jag blev jätte full ? typiskt. menmen jag var rätt så lugn . Riktigt lugn faktiskt , vad konstigt ? aja. Dom andra var ju mkt mkt fullare ;) Kvällen vart ju bra iaf , förutom att jag blev så himla ledsen en stund. Förstår inte hur du kan vara så jävla dum när du känner mig så himla väl ? Förstår faktiskt inte ? men men ska försöka att inte bry mig. idag vakna jag av min väckarklocka. Ville verkligen inte gå upp, ville ligga kvar och sova, var så himla trött!  Men men det var bara att gå upp. jag fixa knappt till mig, såg ut som helvete själv men jag orka verkligen inte... Hoppas någon tyckte man var såg bra ut idag iaf ? haha. 

Nu ska jag lägga mit ett tag. Har nyss duschat senare ska jag hem till syyster och hälsa på min prins <3 sen ska vi äta cola float. Cola och glass. för de som inte vet här i linköping ;) haha ASGOTT . Sen ska vi sjunga med! Har ont i halsen med ! men  de var ju från igår. hahaha... jag och syrran sjöng som satan och försökte göra  W/V M C A AsKUL :D haha ! aaja  Får se hur kul det blir ikväll då. blir o lägga sig tidigt eftersom jag börjar 6 imorn. Men men . 
Nu ska jag dra mig till sängen : ) 


MIN LILLE PRINS <3 



Kommentarer
Postat av: °• Ida Josefin Engdahl »

ÄLSKAR DIG MED GUMMAN! DU ÄR MITT ALLT (L)

2009-04-09 @ 12:38:04
URL: http://augusitibaarn.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0