Puss på dig


Redan Torsdag. Veckan har gått fort. Den har varit ganska bra, fast det kunde ha varit bättre. Dock tror jag att jag har slutat bry mig. Jag gör det jag ska göra och inge mer med det. M :) Snart påsk då. Har blivit bort bjuden till jonas föräldrar. Men vet inte om jag vill...Känns lite konstigt. Iofs kommer hans bror oxå  vara där. Han är riktigt schysst :) Hm.. men som sagt. Känns konstigt att inte vara hos emil :/ Har varit hos han alla påskar typ. ... äsch. men men, tänkte även åka hem till emmis och hem förståss. Hade gärna velat vara med ikväll asså . fan :/ blir en annan gång. 

Jobbet går som det går. Typ utför. Har inga tider på 2 veckor förutom min enda helg  :/ Känns inte så bra. Men får väl spara lite utav min lön som kommer denna månaden. Pengar är ju egentligen inget problem sådär. Men a, man vill ju klara sig på egna ben... Dock är jag ju inte 20 än, så jag kan ju ringa pappi och va lite sådär söt och gullig :) ! 

igår efter jobbet så gick jag till syrran, åt lite glass och myste med min bebis :) , så fin. Jag tror han ska heta leo. Det var det första jag tänkte på när jag såg honom ? Men änsålänge är det ju lille man. eller prins. Vi sjöng singstar oxå :) riktigt trevligt. Innan jag skulle gå var jag tvungen och ta upp min lille man och säga godnatt pch pussa han <3 världens sötaste kisse ! ... 

Påtal om ingenting så har jag gått till jobbet hela veckan nu :) Blir inte så idag tror jag men om jag hade hadt tid så hade det gått. Men det har jag inte ! , Ska tvätta och även försöka hinna ner till stan, Men det hinns nog inte :( vill köpa något nytt! Jaja. Klockan 1400 ska jag jobba, först i mejeri och sedan i bajskassan : P , äsch det blir nog säkert bra !  och ikväll blir det kanske utgång. massor som ska ut, men vi får se! , kanske är för trötter.  Dock är jag ju ledig heeeela tiden sen :D haha. Eller som sagt har inget jobb ! : P Igår jobba jag kväll. Det gick ju ganska bra, men konstigt nog gick det väldigt segt. Åt pizza igen : P , typiskt. men jag var jätte hungrig. PLUS att jag tappa bort mitt bankomatkort! , hann och gå ner för trappen . och kanske 50 meter. Sedan ba. VART ÄR MITT KORT ! , Som tur hade goran tagit hand om det. :) Men då fick ju niclas chansen att betala tillbaka sin skuld ;) ! haha men men, Nu ska jag nog blåsa håret! duscha förut.  

aja. Hoppas eran dag blir fin ! 
För det hoppas jag min blir :) 

heeedddå <3 

Ps . Just pick up your phone and call me ? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0