No more , No more



Vakna av att jag inte mådde bra, det är väl ganska förståligt kanske... ttror jag vakna runt 7 tiden... vred och vände mig. Tillslut kunde jag inte sova i sängen , så jag gick och öppna balkongdörren och la mig i soffan med en liten filt och kudde.. Jag somna dirket ! ,  Jag vakna runt 11 tror jag, sedan kunde jag inte sova mer.... Blir alltid så jävla seg och äcklig av öl dagen efter. alltså sådär. bakfull som jag inte vill bli. usch! , gårdagen bestod ju av att dricka såklart. 
Det börja hemma hos mig. Först var det bara jag , carl och angelica som var sugna. Sedan hänka anton, jonas och andy på. Sedan kom tobias oxå, sen kom även min granne, allard som tog med sig  nordh :) Så vi blev ett par. Riktigt trevligt o sitta och snacka. Såg lite hockey med.... Men det var rätt dött. så vi drog ner på stan. Jag och petra fann en väska som vi lämnade över till polisen lite senare på kvällen. God gärning : ) ! yeye, sen åkte jag och petra lite i förväg för att träffa hennes kompis johannes. Drog till någon pub, senare gick vi vidare till, något ställe i stan och satte oss med de andra och bara snacka och drack. Mysigt...   Senare så blev jag förbannad och börja gråta. och där, förstördes sakta men säkert hela min kväll... hade ju grabbarna med mig som tröst. Och ni var jätte gulliga <3 . tack. Vi bestämde oss för att gå och käka kebab. Det var asgott! Sedan så fick jag ett samtal och gick.... tror inte ens jag sa hejdå ? sorry.
Så vad kunde klockan varit ? 2 kanske. Ja, då var jag hemma ungefär. Satte mig vid datorn och sen la jag mig i sängen för att messa lite, men somna istället. Datron , musik och ljus stod på hela natten tills jag vakna i morse.

ja det var min kväll / natt . 
Allt hade varit perfekt om jag inte hade börjat gråta. Det är faktiskt första gången på länge jag har börja gråta för någon... men jag var så himla ledsen, besviken och förbannad faktiskt. vet inte hur jag ska förklara . För jag har ingen anledning till att vara det, alltså. Jag ska egentligen inte vara det... men det bara blir så. Tanken på vad jag har gjort osådär... får mig bara må ännu sämre, för jag har ingen rätt attt styra över någon osv. Struntar i det här nu. Orkar inte... Vill inte bry mig längre.ska försöka och lägga ner, för det leder ingenstanns. Även om jag gärna hade velat... ja, jag vet inte. Känslor är inte så jävla lätt att slå av bara. .... äsch. 

Usch vilka problem jag ska ha jämt. Har bestämt att jag inte ska dricka så mycket heller... Ska inte ut varje helg längre ska lugna ner mig och förstå att festa hjälper inte mig , det gör bara allt sämre.... iaf för mig. Men jag tänker ju gå ut, bara att jag kanske inte behöver bli full varje gång :) , kan dricka måttligt eller försöka iaf. Eller kanske inte ens behöver dricka alls? eller vi får se.  Ska lugna ner mig iaf... 

idag har jag iaf grillat , gott var det . Skönt o göra något så slipper man tänka på allt . och senare blir att slappa framför tv  : ) myspys <3 me like. nej men vi hörs hörreni . 
Ha det bäst < 3 


Puss / s o a 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0