"Kan man inte få båda?"

Idag har jag jobbat 6-15, Gick utmärkt. Vi fick ett "bra jobbat" idag med, det kändes skönt  o höra, eftersom det är slitsamt och jobbigt och man hör det ju inte allt för ofta. Jag och angelica körde ju vagn, mkt mys prat och skoj. Och jag ska fan vara taskigare mot en person, för så som hon gjorde, gör man bara inte! , blir så trött att alla ska råka ut för en sådan person om inte kan vara snäll mot folk hon inte "känner till". ehm. Nästa vecka får vi prata med bossen. Så det blir ändrig, för så här kan det inte hålla på!  Det finns en säng på maxi, som man får gå o lägga sig i. Där tänkte jag och angelica vila en stund och bara prata. Men vi satt o spela kort med carlis så vi glömde helt enkelt bort det. Spela stress på tre, gick utmärkt. Sedan spansk skitgubbe. Carl försökte fuska och var asstolt ett tag men jag kom på honom. Skönt o se honom skratta sådär :) Jaja, Sen blev det heeeedddååå till alla dom söta . Sedan gick jag hela vägen hem, eller till rese, sen tog jag cykeln hem. 

Idag har jag även  duschat, gjort mat och legt i sängen och bara dött. Tänkte säga hejdå till emil på stationen, men icke. Har så himla ont i korppen så jag orkar inte, hade gärna velat vara där alltså...  Nu ångrar jag mig lite, ville så gärna bara se dig en gång till . Kommer ju inte ses förrens nästa vecka typ. :( aja.... Tänk på mig : ) 

Idag blir det inte så mkt mer än så. Världens finaste väder är det iaf, super skönt ! Ikväll blire nog att gå till mabel och se min lille prins <3 . så får vi se om jag bestämmer mig för att köpa han eller inte. Ska ta lite kort så det kommer nog ligga upp senare ikväll :) Men men. 

Snart helg hörreenii : ) ASSKÖNT!  Nu har jag snackat lite med klasis, och han säger att det kommer bli fest på lördag, och det vill jag ju inte missa, och josse vill ju oxå vara med mig, och jag är ju faktiskt bjuden , dock blir det där med sovplats lite svårare, kan ju sova hos emil. Men det kanske inte är så smart när det är som det är. Men alltså. 
Shit alltså. vvill nog fan... aa... Måste nog prata med någon om någonvill ta mitt pass på lördag ! :D ! WIIEH vill festa 
Äsch dåååå 
Nej nu fick jag ett sms :) 

Heeedddååå <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0