annica dag :)

I måndags var jag med söta annica :) Mycket mycket trevligt. Vi skulle gå och träna och sen käka pannkakor. Så vi cykla till world class.. eller vad det heter. O träna afropower dance. Guuuud va svett man blev!  , lite för mycket information kanske ? hehe... jaja. Kul var det med. Jag skratta som tusan... Men men. Sen cykla vi hem och duscha o fortsatte med våra pannkakor :) Mums blev det. Under tiden jag stod och vände pannkakorna så lekte hon med leo. haha.. Så söt ! :) Sen så åt vi våra fina pannkakor med gräädde och jordgubbssylt :) MUMS FILIBABA! :)  MYcket snack ochsådär blev det med... tack gumman för att du gör allt så mycket lättare <3


" Koooom o leeeek "


 gott gott gott :)

Igår var jag en sjukling hela dagen. Eller. Ja.. typ. Såg på två ffilmer iaf... Män som hatar kvinnor och 17 again. Dock sov jag igenom halva filmen på män som hatar kvinnor.. men den var bra ändå :) Och 17 again såg jag ju dagen innan med. Men den är så grymt bra ;) så de gick ju o se igen :D hehe.... åt pizza igår med. inge mer fett nu inte...

På lördag äre inflyttningsfest hos anige...  Jag annica och ida hade tänkt gå hit först och göra iordning oss här och sen börja dricka :) de blir nog skoj. Hmm...

Funderar på hur jag ska göra med 11-13 september. Ska jag åka till marten eller iinte ? Känns så onödigt om vi måste ta tåget. Alltid proppfullt på tåget mellan torsby - karlstad på söndagen där.. :/ fan va töligt. Varför kan vi inte ta bilen ?! åhhh.... men men . Måste tänka lite till baraaaa....

Yeye.... Ikväll blire jobb. Vill verkligen inte. Har ingen lust :/ ovanligt va ?
Surt att det alltid är såhär.... äh
 

Hej då -

Kommentarer
Postat av: annica

tack för att du gör allt lättare !!

2009-08-26 @ 20:52:45
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0