Det enda jag vill är att få vara där du är


Happ . Dagen igår blev ju inte som jag tänkt.... Satt vid ån en sväng och snacka lite med en vän. Sen for jag hem... Sen gjorde jag inte mycket. Låg i sängen och bara lyssnade på musik. Sov lite då och då ... och tänkte lite och sov igen... Sedan vid 22 gick jag hem till angie. Jätte fin lägenhet gumman ! Så vi la oss i hennes säng och snacka om allt och inget. Kändes bra att snacka med dig... Tack tack tack gumman ♥

Sen drog jag ner på stan för att möta upp en snygging. Sen efter mycket snack så blev jag bjuden på schebab tallrik :) Så de blev pizza och taxi hem. Hade en mysig kväll tills han somna sött i min säng. Inte så full... men full. Duktig nu förtiden. Duktig som inte dricker så mycket...


Zoa erkänner.... Zoa är  kär i en underbar kille.
 hoppas han är kär i mig...



Nu har jag blottat mina känslor tillräcklig. Nu ska jag gå och skämas lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0