: )

Happ. Igår vart det ju som sagt shopping. Shiiitt.. hade så otroligt ont i fötterna när jag kom hem. De blev 3 tröjor och en jätte söt jacka/tröja ? Som jag nog kommer använda när jag går ut ? känns som om den är för fin för att få med till jobbe ? haha. sen blev det Ett par toffelskorj ätte söta !  Tänkte köpa ett par andra med men de fick jag inte för ida = P haha. Sen köpte jag även en rosa klänning, eller vad man säger. Jätte söt :) Sen en bag, och en liten väsk/plånbok :) Sen blev det ju en sväng till systemet :) HEmvägen var nog värst. Tunga påsar, fotont och spöregn, urk :( ! Men men... jag kom hem. Ida köpte sig en parfym en  jätte söt paljett klänning och såklart dricka :) Så jag hopppas vi blir fina ikväll.. hehe, man kan ju hoppas :) Efter det så la jag mig i sängen och bara pusta ut... sen somna jag en snabbis...

Kvällen fortsattes med mys. En snygging kom till mig runt 20-21 och tro det eller ej, men jag kolla på fridrott !? Dock tror jag de mest var för de fanns något gottit på bordet, nämligen - Chips, dip och coca ;) haha, sen var det ju mysigt o vara med mongot med... :)


Happ... Ikväll blire fest :) Förhoppningsvis en rolig feest. Tror vi kommer bli endel. Förhoppningsvis. Fast grejen är den, vart fan ska vi vara ? :O De är lixom en 1a. En jätte stor etta men ändå... De märks. Sen blire väl kanske utgång, de beror på hur alla vill... men det lär ju märkas lixom.... Jag och sötnosen annica ska dricka groggis idag :) Hoppas bara det är gott nu hörru ;) !


Nej men nu ska jag fortsätta äta min yogurt som jag har ätit på i mins 30 minuter... hehe. Jag är inte så snabb :) sen ska jag lägga mig i sängen och peta på mongot och se om de finns nå liv där inne ? Tror icke det ;) haha...
Heddååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0