Hoppa häst

Nu är klockan 03.10 usch. Jag borde verkligen sova. Leo har till och med lagt sig i mitt knä och lagt huvudet på tangentbordet och vill antanligen att vi ska gå vidare till sängen :) min snos. han ligger allitd brevid mig och kurrar. Så söt.... Så a. Blir nog sängen...

Jobbet var döden om någon ville veta. Men jag överlevde döden. Hm man kan säga att de var en nära döden upplevelse ? haha... sug. Ge mig ett nytt jobb? eller ge mig bara pengar ? bajs. Fick även städa lite idag ? eller ja ? Städa bort vatten. De läckte visst in på kajjen. Sluta med blöta strumpr och kalla fötter. Nu ligger mina strumpr på eelmentet. Kan de verkiigen börja brinna ? (lite orolig är jag ju faktiskt) Sen är de ju lite pinsamt med äckliga blöta strumpr på ett element ? Fick nya . Jätte söta... Rosa och svarta men en kissemjaou på som de står relax på. Gööttit. Nu är dom mina ! :)

Skulle ha gått ut och festat med min söta ida. Men de blev inget. Kom hem och orkade inte gå ut. Låg och prata i telefon i 1 timme 30 minuter. Ganska längesen jag snacka sådär länge ... Trevligt... Skönt o prata med dig. Fick höra världens romantiska grej... att sitta på ett berg och ha picknick. Dock är det närmaste berget en sten ungeför 2-5 meter från en parkering och inte alls särsklit högt. haha... Men bra ide. Goood! ;)

Imorn äre dax för ridning. Guud va skoj ! Äntligen göra något som är kul ! undra om jag kommer ha träningsvärk mellan benen sen, förmodligen så JA ! , åh. Så himla skoj. Först skulle vi rida lite i hagen för att jonas och hans pappa aldrig ridigt förut. och så ska jag passa på o galoppera. Guuud va längesen. Mmm MYS . Sen så bär de väl av någonstanns. Äntligen....  Finns de något mysigare än o rida ut ? absolut inte !

eller jo kanske ? att umågs med en snygging som jag tycker om :) Det blir det förmodligen med efter ridningen. Matlagning, lite cider och ja ? Nej. Mys :) Hoppas vi skulle ha efterrätt med ? haha... :) tror de kan bli mysigt. Hoppas du inte sviker bara ? och hoppas jag får ha dig hos mig imorn natt....

åh. Jag har inte sett honom på hela dagen idag. Känns jobbigt. Han är så himla snygg !

Nej men iaf. Imorn blire det iaf. Förmodligen träning vid 930 med ? Får se vad jag orkar med :) Måste nog sova nu då... om jag ska orka träna oxå? Fan palla... jag som är så trött på mornana .
nej men Godnatt nu !
Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0