massa skit

Åhhhh.... Vakna upp med världens huvudvärk. Skit ont och får panik över att inte kunna göra något åt det ! , blir väl jobb idag, skönt att man slutar klockan 21, istället för 2215. Men blir nog o fråga om man får gå tidigare. Usch. Kan Zoa få motivation att sköta sitt jobb?! någon?! jädra skit.. .

Skulle ha gått ut och gått med angie. Men huvudet pallar inte, jagbrukar fan inte vara så här känslig. Men den här gången går de tinte ... känner mig spyfärdig med. Mår typ illa ... Kan bero på att jag inte käkat någon riktigt mat på ganska länge. Sista " riktiga " maten var ju tacos :) haha. Inte för att de är så jädrans riktigt mat men nästan :) nej men usch.....

döda mig nu !

Någon som kan jobba den 22 augusti åt mig ?! 16-2215 ?! Skulle vara as snällt :) Eller någon som är villig o ta hela helgen ?! Så jag kan åka tilll hagfors ? haha... naaa... hittar jag någon utan problem så kommer jag emma. Men annars kan jag tyvärr inte :(

Är de någon som är på att flytta till Göteborg, hade varit riktigt nice :) eller typ? hmm.. någon annan stanns....

ne nu ska jag lägga mig igen, har skit ont i huvudet. Hejdå

                                                                                                                                 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0