Skara Sommarland , Måndag - Onsdag !

Nu drar jag iväg till Skara Sommarland och blir till barn igen :D Fan så skoj. Ska fira våra fördelsedagar där. Min, ruths och teffs :) As niice.... Kul o träffa säkten igen. hehe.... Fan orka åka bil bara. De orkar man ju inte...

Jaja. Får träffa mammi nu med. Träffa henne aldrig igår.. Orkade inte. Jag blir så konstig varje gång du går ifrån mig.... vill bara vara själv och ... ja jag vet inte. Mamma ringde igår och fråga om jag var ledsen.. oså sa jag. Nej de är jag inte. Oså sa hon. Jo de är du... så tydligen hörs det på min röst.. när allt inte stämmer. Jaja... Orka :) jag är ju egentligen inte ledsen.


Nu måste jag sminka mig och klä på mig. Packa de sista. Tog nog med mig för mycket kläder som vanligt . Haha... Jaja. Lite att välja på måste man ju ha faktiskt :)

Nu ska jag gosa lite med Leo. Kommer sakna min pojk <3 Kommer även sakna mongograbben. Jag tycker om dig snygging... Glöm inte det

jaja. Hejdå sötnsoar så ses vi på onsdag !
Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0