Tebax i Linkan

Even when I cross the line, it's like a lie I've told a thousand times

Nu är jag tillbaka i min lägenhet. Nu har jag 3 vänner som ska vara här till på söndag. Gissa vad dom heter ? eller förresten 2 . De är såklart. Plutten & fälla :) mabels katter. Hon skulle åka iväg till Gotland och hälsa på jenny :) ...

Dagarna i skara har varit väldigt roliga... vet inte vad jag ska skriva och berätta om direkt. Men ... eh. De blev ju skara Sommarland och massa bus ! , mycket snack och mycket god mat. Var även till lidkööping och festade loss på harrys. Måndagsklubben såklart :) Riktigt trevligt. heheee... allt som händer i skara stannar i skara ? var det inte så vi sa :) jaja. Igår kväll så firade vi oss... vi som fyller år alltås. Min moster fyller 50. min kusin teff 25 och jag 20 :) Gott med tårta ! hehe...

Sen låg vi tjej kusiner och snacka på våra rum och sådär. Massa tjej snack vill jag lova :) mycket mycket trevligt.... vi bestämde oss för att resa utomlaands nästa år. Om alla kan och har pengar... utan våra morsor. Dom var så jobbiga, eller till och från iaf... hehe... pallaaaa. morsor :) nevars.

Idag fick alla säga hejdå och det var ju lite sådär trist. Men när det kom till att säga hejdå till mamma så gjorde det så fruktansvärt ont... sådär.. ja jag kan bara förklara på mitt sätt... Jag grät och syrran grät... mamma grät... Vi hade ju lixom inte fått tid att umgås vi.... så de var riktigt jobbigt.... saknar mammi ... jätte mycket ♥


men som sagt nu är man tebax i linkan. Känns sådär... hade gärna följt med till t-by . men kanske blir sen. Vi får se. Marten är ju andra helgen i September så de blir väl då antar jag :) vi får se. Då kommer de ju definitivt bli röjj. men som sagt vi får se....

Nu ska jag snart lägga mig i sängen.... sova lite. Sluta o tänka på allt...
Hejdå


Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0