Tell me what you see

Seriöst. Nu skiter jag i allt. Varför ska jag behöva bry mig om ingen annan gör det ? Egentligen ? varför är det alltid jag som ska vara till hands för alla ?  baaaaajs .


Har tillbringat dagen med emiljävel. Mycket mycket bra dag. Varit på tornby och kollat telefon,  skor, kläder. Dock kolla jag ganska snabbt så fick inte med mig något hem :( Ville ju köpa något. Jaja... Sen bestämde vi oss för att gå på bio. Sommarn med Göran . Asbra ! verkligen. Den borde ni se alltså ! Sjukt bra. Ska fan köpa filmen när den kommer ut. Fast först kanske jag ska köpa en dvd : P men men .


en annan grej. Var jobbigt när du ringde o grät. Jag tycker de är jobbigt o inte kunna göra ett skit... Men du vet ju vad jag tycker och jag hoppas du gjorde som jag sa. älskar dig <3



Hopp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0