u - o - y - e - v - o - L

Kom just på att jag har tre killar som vill ha mig mer eller mindre. Känner vissa mer och andra mindre. alla är hur snälla och goa som helst. aa... eller mer eller mindre. Dom har behandlat mig sådär bra... Fått mig att känna mig snygg, fin, snäll. Ja ni vet?

Men vet ni vad. Den killen som vill ha mig minst. Han vill jag ha. Han är den jag bara vill pussa på. han är den som får mig att känna att jag är lycklig. Han är den som jag skulle kunna göra allt för. Vet inte om jag är cp nu.. men de är sant. Han är den enda jag vill pussa på, han är den enda jag vill uppleva saker med, han är den enda för mig just nu....


Zoa är kär i en underbar pojk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0