T j ö t

dagen börja med ett telefonsamtal. Dock var det ingen i andra luren så jag vakna förjäves... Sen ringde jag ett samatal som sluta med massa bråk.Fyfan jag hatar o bråka med folk! , sperciellt när jag inte gjort nå fel.. och jag måste påminna vad jag har sagt för dom komer inte ihåg.... och de värsta med allt är att de är min syster. Jag hatar verkligen o bråka med henne. Jag kan säga prrecis vad som helst... idag skrek vi på varandra.. De sluta med att jag la på.... 10 minuter senare får jag en liten vibb på msn. Som de står  - älskar dig syrran ♥ Då kan man ju absolut inte vara tjurig längre...  Så nu är vi vänner igen. Men usch.. hatar verkligen att bråka med henne.....


ja ja, nu har jag gjort iordning mig. Ska ner till stan och kolla lite kläder.  Hoppas man hittar något snyggt.

Hmm.. Igår gjorde jag ingenting. hade grymt tråkigt. Cykla hem med annica efter jobbet. Prata hela vägen hem. Den där uungen är verkligen guld värd altlså. förstår inte att de finns en så underbar människa .Mmm.... o som jag sagt tidigare så gör hon faktikst allt så mycket lättare för mig. Hon får mig förstå saker som jag aldrig skulle ha förstått innan... och jag lyssnar konsstigt nog på henne ? är inte de lite undligt ? :) de måste nog betyda att hon är en underbar vän :) Mm absolut ♥


Vad gjorde jag igår då ? , jo jag prata i telefon i 3 timmar ! om inte mer ? Rekord ?! jag vet fkatiskt inte. Men länge var det. Mongot blev helt paff när vi hade snackat i 2 timmar. och de förstår jag... de finns nog ingen kille som gillar o snacka i telefon :) men men. fan 3 timmar är rätt så länge. Längesen jag snacka så länge fkatiskt....  hm men dde var lugnt. hade helst velat att han hade kommit o sovit över. Men icke.. så jag fick nöja mig med tlefon snack :) böttre än inget... Jag tycker om dig snygging, massor  ♥ !

Nej som sagt nu borde jag dra mig! önska mig lycka till ! !
Besos 

Kommentarer
Postat av: annica

du är bäst gumman. finns ingen som du !

2009-08-28 @ 12:25:42
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0