Se på mig

Hallå hallå.

Nu sitter jag jär i min ensamhet. Vet ni vad jag lyssnar på ?! Jan Johansen - Se på mig. Så jädrans mysig låt. Gillar egenltigen inte svenska låtar. Men så himla fin den är :) ! jaja. Idag vaknade jag upp med en väldigt het snygging, hehe. Han var alltså jätte varm och var tvungen att gå ut på balkongen o sätta sig ett tag...  Senare under dagen har vi spelat bort mina pengar på poker. Fanns lite hopp i de första 10 minutrerna men sen försvann allt... Jaja. Sånt händer väl. Så nu är jag fattig. Men men. Fick vi för oss att göra någon mat så vi var väl i affären i minst 15 minuter och visste inte vad vi skulle äta. Så tillslut blev de tacos :) Gott blev det ! Sen blev de liten sov stund. Var så himla trött och mätt. Så sov lite sen for snyggingen på bio. Så... nu har jag suttit här helt ensam ett tag. Undra när jag får se dig igen? jag som vill vara med dig hela tiden . Får inte nog av dig :)





Hmm.. Gulliga bilder va :) ? Jag gillar dom iaf. Puss på dom.
Jaja.

Något vettigt jag vill berätta? Hm ? ja jo. jag fyller år om ett par dagar :D Hela 20 år !  Förstår ni vad tiden går eller? Fattar inte. Jag känner mig inte ens som en vuxen. Tänk er, när man var 16 tyckte man att man var skit vuxen. Men de är man ju absolut inte! Usch. Jag vill inte ens bli vuxen... Eller jo lite kanske. Men inte allt för mycket.

Vad önskar jag mig då? alla önskar sig ju alltid as mycket grejer. Medans jag är den som vill ha allt jag inte kan få ? Fast egentligen vill jag ju inte ha någonting. Vill bara att mina närstående ska säga grattis och kanske skicka något grattis kort :) haha. fast som sagt egenltign vill jag ha
  1. En hund
  2. En dator
  3. En mobil
  4. En säng
  5. En nice lägenhet
  6. Pengar :)
  7. ... och han såklart :)
Ja. De var ungefär det. De 7 viktigaste . Nevras. De räcker med grattis kort! :) Eller ett grattis. Eller inget alls :D ! Ni vet ju ändå inte när jag fyller så :)

På torsdag börjar man jobba då :/ Fan va jobbigt. Alltså inget illa menat men jag vill verkligen inte jobba. Jag har absolut ingen lust längre. Vill antingen börja plugga eller flytta någonstanns. Dock vill jag inte lämna det jag har här. Men kan ni inte följa med då ? hade ju varit great !

Haha.
Nej nu ska jag sluta skriva. Ska plocka undan massa skit jag har i lägenheten. Fast ja? vi får väl se om de blir gjort. Orka lixom :) haha. jag är så lat ibland. Men a så äre ibland !

Men hejdå då .
Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0