U n d e r b a r a V a r e l s e r

Happ. Nu känner jag sådär igen. Att jag absolut inte vill göra någonting alls. Tycker allt är så jädrans tråkigt hela tiden...  Har ingen lust med någonting... Möjligtvis att äta lite yogurt. Är rätt hungrig.... Vad händer idag då? Jo jag ska börja jobba klockan 16 och slutar då 2215. Så himla segt... Barnbidraget har ju kommit med. Så kommer vara grymt mycket folk. Vill inte :( Hade tänkt o träna lite idag. Men palla ? naa... Blir sen. Frågan är ju nu om jag ska förlänga mitt gymkort? Har inte varit där så mycket. Men de känns som om de är värt o frölänga? dock vet man ju inte hur länge man blir kvar här ? men fan. De är väl bara o betala isåfall.. spelaroll !

Igår hade jag velat ett mongot sov här. Hade varit så mysigt... Känns så konstigt att du bara kommer hit och sen sticker ? Lite sådär.. ehm. Ja vad säger man ? vad ska man tro ? nej men a. Jag vet ju att han tycker om mig men ändå. Klart man blir fundersam  ? Fick iaf så många pussar jag ville ha.... :)


Snackar med annica gumman nu. Vi har kommt på att killar tänker inte. Dom är inte sådär finkänsliga som vi är... eller så är dom det men dom tänker kanske inte full ut?  jaja. Något är det ju iaf som fattas. Hehe. inge illa menat...  Annica då. Ja vilken jädrans underbar varelse..  Igår var hon ledsen, sen vart jag ledsen. Och vi var ledsna av samma orsak...  Så de kändes skönt o snacka med henne. Dock var det via sms... Men de sms jag fick stämmer så himla bra.. och jag vet inte hur mkt du förstod av mina. men a.  Allt du skickade dempade allt de trista... Tack gumman ♥

Sen får jag ju även säga tack till mor. Gud.... Var så längesen jag prata med dig. Har faktiskt itne vågat ringa eller öppna mig, känns som om jag typ gjort allt en dotter inte ska göra... o absolut inte berätta det för sin mmamma... Men jag kunde inte hålla inne allt längre... så nu vet mammi allt igen. Känns bra... ja... Nej mammor är bäst, iaf min ♥

Vad händer ikväll då? Naaa.. vet inte ! Fick inte dricka idag iaf.. Syrran sa att de kanske var bäst att jag inte var bakfull tills imorn.. men vi får se... kanske blir något ikväll ändå ? vet itne lär ju märkas. Fast har ingen lust. Nykter i en hel vecka nu, väldigt väldigt ovanligt. Men bra, lite stolt är jag ju. Borde egentligen vänta tills nästa helg då de är inflyttningsfest :)

Nej nu ska jag fixa mig lite. Ska med syrran till stan. Kolla kläder tror jag, hoppas de finns något snyggt :) !

Besitos

Kommentarer
Postat av: annica

du är bäst !

2009-08-21 @ 12:36:30
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0