Nakna flickor, de gillar vi!

Alltså. Jag skrev värsta långa inlägget. men jag känner att jag inte har någon lust att dela med mig av de roliga så jag kortar ner det hela ;) .... Jag börjar jobba imorn, känns lite sådär kasst. Men a. Blir så illa tvungen. Ekonomiskt oberoende? är du det, så ring mig ! För jag vill dejta dig då ;) hehe. nevars. mina 3 veckors semester har varit riktigt skojsiga och tråkiga :) de har alltså gått upp och ner :) men när jag ser tillbaka så har den varit bra.


Igår vart de lite dricka. Skulle ha kört hem från kisa vid kanske 2-3 men blev att dricka själv och fullis blev jag och de blev alla andra med, de sluta med att vi bada näck, dansa näck,  och ja? Inge mer? men innan de dansa vi i Bh och trosor ;) haha. Vilken förfest vi tjejer kan arrangera va? haha. Kul för robin och emil lixom. Kommer in och ser bara tjejer i bh och trosor , haha! Vilken choock ;) tss.. nevars Hade riktigt jädrans skoj igår alltså. Shhiiiit. Tack för det! De måste vi verkligen göra om






Idag har det inte hänt så mycket. Jag körde hem från kisa och åkte såklart förbi donken :) Robin mådde så dåligt så han ville ha lite fettt ;) tsss.Sen när jag väl var hemma fick jag för mig att gå och handla nudlar. Så jag satte på mig mjukis kläder och gick till Ica i spöregnet. Hehe... Var ju tvungen att ha mina älskade nudlar :) Sen blev de såklart lite chips med ;) tss Sen har jag inte gjort något. Har bara glott på film och sen inge mer.

Nu ska jag lägga mig snart. En dag imorn med.
Tack och hej !
Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0