Party Party eller nått

Happ.



Dagen börja ju med mat, äntligen något annat än pizza. Kändes bra... och lite vin till det. Lite vuxet ;) haha. Eller nått.... jaja After worken som jag och anna lyckats fixa blev inte så som vi hade planerat från första början kanske.... De lbev att gå till Danne och sitta där och dricka, snacka och ja, vara social. Jag kände dock inte att ja gvar social men de var ändå trevligt...  Jag blir ju blyg är jag kommer i vuxet sällskap . hehe.... iaf. Vi satt där iaf ...

Som alla vet så är jag och nycklar inget som går ihop.. och så skulle jag låna nycklarn för att gå in på toan. Oså.. äre såklart att jag glömer nycklarna... och vips så var allt inlåst. Fan säger jag... Så jädrans pinsamt.. Sen så blev dom ju inte så glada.. och de gjorde inte saken bättre.. Känner dom knappt lixom. Fyfan... lär nog itne få komma dit på ett tag. men men ... att jag alltid ska lyckas klanta till mig?! fane... jaja... Jenny fick klättra in från balkongen och sådär, så på de viset kom dom in.. Men men....

Sen blev det taxi till stan... Och satte oss på någon uteservering någonstanns. Sen drog vi vidare till maxim... Sen ja. drack vi ungefär hela kvällen.. jobbigt var det... men a. Riktigt kul. Brände nog inte så mycket häller. Men de blir lungt några helger nu ... nu räcker de faktiskt med drickandet. Finns så mycket annat mysigt man kan göra :)






mm.. Idag har jag sovit bort hela dagen. Har varit så jädrans bakis. Trodde jag skulle dö ett tag. Men som tur gick de ju över som vanligt... sen efter det så somna jag om igen. Guud va trött jag har varit... Sen så har jag tagit en dusch och nu känner jag mig sådär frääsch igen...

bror och mor har anlänt hos syrran med. Dom har varit här från 12 ... och redan hunnit besöka sjukan pga min lillebror stukat foten. De blir roligt nu när vi ska till skara...så typiskt att något alltid ska hända... Jaja hoppas han inte gnäller allt för mycket bara ....


Saknar redan min lille mongopojk... Har varit med han hela dagen idag och igår typ... Känns tomt och tyst nnu när han inte är här ... varför är det alltid så? Att jag iinte tröttnar? Han lär ju ha tröttnat ganska mycket på mig... men men ... vill bara pussa han :)


Mongot - Zoa , Jag tappar mina byxor. Kan du dra upp dom ?
Zoa - Visst , klart jag kan det ! 
Niiiiice ;) hahaha Så jädrans kul. Ni skulle ha sett framifrån ;)

nej men nu ska jag Fixa till mig.
Men vi hörs och syns :)

Besos

Ps. Skulle aldrig såra dig igen. Tycker om dig för mycket...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0