Mycket bra kväll :D


Kvällen började med förkrök hos mig :D Och slutade med en hamburgare på buger king :D asnice ! Där borde man äta oftare ! mmm... Hade iaf, askul hela kvällen ! , längeseen jag hade så jädrans roligt. Räckte med de cider jag hade med. Kändes bra... alltså. Fan va bra kväll ! Dock saknades en person. Som jag nästan jämt möter upp senare på kvällen.  Han var nog hemma och sov när jag gick hem... tråkigt :( Hade gjort vad som helst för att få  träffa honom.

Jaja. De bästa med hela kvällen var nog att jag hade sagt till mig att inte bli så full. För jag har lovat mig själv att sköta mig när de gäller drickat. Och alltså jag höll det . mycket mycket nöjd med mig själv. Ni borde oxå vara stolta över mig :D haha. Eller inte.. Är väl bara så de ska vara men aa... ni fattar eller itne `?! aja.

Kom fram en kille till mig igår med. Kände igen mig från bdb. "jag brukar vara inne och kolla på dina bilder" Jag ba åh :D jag är kändiS ;D haha. Eller inte. han visste exakt vad jag hette iaf :D Kul o höra :) 





Ja, Första bilden säger mycket. Ni kan ju förstå varför jag hade så kul ?! :D
och andra bilden. Elin, hanna och jag :)

Fyfan så fina ni är brudar. Askul och festa med er. hade grymt kul! tack så himla mycket för igår kväll!



Nu känner jag mig så här äcklig. Så ska väl ta en dusch och äta något? yogurt ?!
Fan. jag borde ha tagit de där erbjudande.

Kan du spela poker åt mig?! :D Fan. jagvill det. Men är så järands räddd att jag förlorar pengar på det. Kommer säkert bli så... men men ... lite hjälp , haha... Äsch

Nu ska jag fixa mig lite. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0