fan...

Seriöst...

Alltså. Jag vill bara dricka igen...  Så jag kan bli glad igen. Jag mådde bra när jag vakna. Kände mig stolt, även om jag egentligen inte borde känna någonting, för så som jag beteede mig igår ska man ju bete sig. Men jag kände mig ändå glad. Och lyckades även göra något jag aldrig trott jag skulle våga.

Men nu har allt vänt igen. Sitter här på min äckliga obekväma datastol. Hästsvans, glasögon, mjukisbyxor och gammalt smink. Känner mig hur äcklig som helst.

Jag vet inte vad jag ska göra. Jag vet inte vad jag borde göra, jag vet ingenting. Jag vill bara inte ha de såhär. Jag vet att jag borde inte skriva något här. Men.. jag vet inte vad fan jag ska göra...

Jag vill träffa vänner. men alla som jag vill vara med är upptagna. fast egentligen spelar de ingen roll.. för jag vill ändå inte vara med någon tror jag ? jag borde gå o köpa mat. Men jag pallar inte. Borde äta min jävla yogurt som går ut snart men har ingen lust. Jag borde kela med katterna men jag vill inte.. jag borde vara lite glad. Men jag kan inte.

allt är bara skit just nu, och det som drar ner mig mest är att de är bara jag som har gjort så att de blivit så. Hade det varit du som orskat de, hade jag oxå mått dåligt. Men inte lika.. efter en dag hade jag inte klarat mig utan dig och bara slängt mig i armarna på dig....

fan.
jag är så lätt.

En annan sak som jag borde berätta för dig är att ja, jag tänker ju inte ta det här. Men jag kommer berätta det för dig när jag känner att de känns bra. dock tror jag aldrig de kommer hända...  egentlign tycker jag nog attde är super viktigt för dig att veta. För då får du ju veta att jaha de är därför hon gör så eller vad man säger. jag vill men jag skäms. gud vad jag skäms.. de är ju inget speciellt heller... men ändå. jag skäms. och jag har ju mina orsaker


Jag vill att du ska be mig pussa dig. 
åh jag vill inte vara utan dig...

pallar inte, jag gör inte det

Kommentarer
Postat av: mr mm

Tycker du skall dricka om du känner för det, mår du bra då så gör det...man skall följa sitt hjärta alltid!

2009-08-08 @ 14:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0