Varning ! ! ! För mycket information för att ha gjort så lite och tråkiga grejer :) !

Vad har hänt idag ?  Vaknade och satte mig här. Sen fick jag för mig att gå ut, men de orkade jag inte. Så jag duschade istället. Kändes enormt frääscht ;) grr ! nevars. Men efter det fick jag för mig att jag skulle ringa emma och snacka med henne, Uppdatera henne och kolla hur de var med henne. Men när jag skulle ringa så funka det inte. Och sen en timme senare så funkar det. Min telefon är cp. Eller emils. Hmm.. jaja. Så efter den timmen så tog jag på mig joggingskorna och traskade iväg med telefonen i handen. Sedan ringde jag ju upp Emma såklart. Vi prata och skratta , såklart ;) . Hon fick veta en grej om mig. Som jag nog aldrig sagt till folk. Hon blev helt paff. Har du vart så!? jag ba eh ja. men så är det! iaf. Sen prata vi om allt. Ehh... Sen skulle hon och pirri se på film, innan dom på filmen somna, haha! Tyckte jag var kul. Men såklart kom jag ju först så jag lät henne få och kolla på film efter den mycket sociala samtalet :) jag älskar dig gumman. Du betyder så himla mycket. Du ärverkligen min bästa vän

Sen efter det så fortsatte jag min vandring hemmåt. Gick ju ett varv runt stångån. Så jädrans skönt verkligen. Längesen jag gick själv... fast nu prata jag på telefon men de var ju emma. och de är ju så de ska vara. Ett varv runt stångån med hands free och emma i andra telefonänden , lovely !

Men den sista biten börja de spöregna. Men de gjorde mig ingenting. kanske låter lite sådär små patetiskt men jag tyckte mest de var mysigt att de regna. Äntligen fick jag tänka lite själv och bara.. ja gå? ... Vet inte men är det bara jag som gillar när det regnar när man är ute och går ? okej okej okej. jag gillar absolut inte det när jag har gjort iordning mig eller så. Bara när jag känner att de passar, såklart ! :) haha Annars kan de ju gärna inte regna. Men just idag var det underbart !

Så när jag kom innanför dörren var jag som en slickad katt som frös. Hela jag var blöt. Men som sagt gjorde mig ingenting. Bara ställde mig i duschen och värmde mig igen. Efter det la jag mig med en skål yogurt framför tv.n. Efter att den skålen var tom så somna jag bums! Sen lämna jag soffan och gick till sängen. Sov lite till. Huvudet värkte som tusan. Åskvädrets värk tror jag. Blixtra ju osådär. jaja...

Nu inväntar jag att klockan ska bli 2130. Så jag kan få glo på beck. Sen inväntar jag sällskap oxå. Av min snygging. Mys mys mys. Längtat efter honom hela dagen. Men ssssch , säg inte det till han ;) ! tsss...

haha. hemskt. Nu har jag skrivit exakt vad jag gjort hela dagen! , i detalj. va tråkigt för er som inte bryr er :) jaja. En sak har ag glömt. jag har faktiskt vågat mitt hår. Lockat de, typ. fast vågit. Hemskt äre. haha.. ser ut som ja jag vet inte ett troll barn. Aja, gårju ur när jag duschar nästa gång :) tss.

Nej nu ska jag sätta mig i soffan. Hejdå :)
besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0