Illa

Vet itne. Men mår fan inge bra... har ätit potatis och lax. Kanske lite tidigt och käka men kände att jag behövde det. Men min illa månde har inte gått över än :/ ffan. Hatar o må så här...asjobbigt. Dock försvann huvudvärken lite förut, men nu är det påväg tiillbaka... eller så har jag bara lite ont i huvudet . Varför mår jag så här ? De va längesen jag kände mig så ynklig...

Jobb som gäller med... palla vara där till 21 ? naa... vet itne.

Kolla på en utbildning med. Fan låter as nice... Men kommer ju inte kunna komma in förens nästa år, om jag ens kommer in... Plus att den kursen var i stockholm. Hitta några utbildningar i Lund med... Så vi får se. Måste be morsan om hjälp. Fattar typ inte. Man var tvungen o ha en viss poäng nivå, sen skulle man skriva om sig själv. och kom man in på en intervju så skulle dom testa en om man var lämlig för utbildningen.. osv. Jätte konstigt. Men värt det! Dock vet jag inte om jag är redo att flytta till stockholm... eller lund. Inte känna en enda kotte ? fast kanske vore skönt o börja om någon annan stanns ?

ja vi får se. Måste som sagt be morsan och syrran om hjälp för att fatta de där lite mer. Men hade varit jätte skoj om man skulle komma in, dock är det ju 1 år kvar. Så vad ska jag göra tills det ?

Jag kom på att jag skulle kunna jobba på ett dagis...  Eller på någon liten affär med massa små prylar. Sen kom jag på en annan grej... åka utomlands och utbilda sig till bartender :) vorre as fränt ! Mmm...

Eller den där utbildningen i Stockholm. Ja.... vi får se.
Vill göra något nytt... något som ger mig något iaf... något jag lär mig av...

Det sjuka är ju att jag hade planerat allt när jag var 18... jag visste hur allt skulle vara när jag fyllt 20-23 år. Och de är nu jag fattar att det aldrig kommer gå...  Det är även nu jag fattar hur jädrans lycklig jag var från 16-18 år. Så lycklig som jag varit så bra som jag hade det ? Hur i helvete kan det ha vänt så jädrans snabbt? Är det möjligt ? Egentligen ska man aldrig se bakåt... utan bara framåt. men just nu känns de som om de inte går...

Jag visste precis allt innan. Vad jag ville göra, vad jag ville bli osådär...  Nu vet jag ingenting..  och när jag tänker att den utildningen vill jag gå , eller där vill jag jobba ., eller han vill jag ha, eller de där jeansen vill jag ha.... så händer inget ? Jag ger lixom upp ? Känns som om de inte ens är värt o försöka... och så kan de ju inte vraa.. .

Så nu fan. Dax och ta tag i allt...
fast nu tror jag at tjag måste gå och spy... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0