Fullbokad Lördag :)

Hej hej !

Igår var det en väldigt ovanlig rolig dag...
  Allt hände igår typ ? eller ja, nästan allt. Gick och träna med syrran. Var typ jätte trött men kände mig tvungen. När vi väl var igång så aa... jag skratta mest hela tiden. Var så himla kul ! körde step alltså.. massa snurrar och mambosteg. haha... askuul :D ! Sen åkte vi hem till syrran o sjöng sing star och åt en jätte god mat :)

Sen klockan 14 åkte vi iväg till ridningsgrejset. De var verkligen jätte skönt o rida  Så himla längsen.... jag är verkligen kär i det just nu... Galopp var det skönaste. Guuud... åh. Nej men iaf. Allt sluta så himla tragiskt. Ann, jonas mamma fölg av hästen pga att vi körde galopp. Så ambulansen kom osådär. Sen fortsatte vi rida... men de blev så dystert att när vi kom fram till stallet igen så åkte vi in mot linköping. Klockan 19 var jag väl hemma ungefär.

Sen hade jag bestämt med mongot att vi skulle unna oss god mat och mys... Skulle göra någon fläskfilé gryta. Jag gillar ju egentligen inte göra grejer från ett recept. Men alltså guud vad gott det blev. Dock var det inte jag som gjorde så mycket... hehe... Mongot skötte typ allt själv. Jag gjorde bara fel. Så några gånger blev jag tjurig :P Men jag var ju faktiskt ganska trött...  Och han var så gullig och förstod. Fast han blev säkert irriterad på mig med.. hehe.

Nej men kvällen sluta med en god mat.Vi hade som alltid köpt chocklad pudding + grädde och chips som vi skulle orka och äta. Men de sluta med att vi åt upp vår goda mat.. och gick för att vila lite, båda vart så mätta så vi skulle iaf vila lite. De sluta med att vi somna :) Så ja. en mysig kväll... och absoluit en sån jädrans värd dag :)




Finare kille finns inte.

jag har länge sagt att jag tycker om dig. men egenltigen inte vågat erkänna för mig själv att jag verkligen gör det. Men för några dagar sen så fick jag ett sms som löd så här :

"Men gumman. Kärlek är aldrig lätt. Du vet att du blir lefsen pga han men äändå är du kär i honom. Jag tror det är för att du tycker om honom så mycket som du blir ledsen Vilket är jobbigt . Jag tror du skulle må dåligt utan honom med för du gillar han så mycket...."

och efter det så förstod jag att jag tycker om dig mer än vad jag tror. Och just nu känner jag att jag gör verkligen allt för dig... och jag skulle aldrig kunna sabba de här... Du betyer verkligen så himla mycket för mig. Dock vet jag mycket väl om att du kanske drar iväg. Och de kommer såra mig så jädrans mycket... och jag vill helst inte tänka på det. Och även om jag kommer bli ledsen och sur och ja, allt .. Så ska du veta att jag vill egentligen bara säga lycka till.... Du ska veta att jag tycker om dig så otroligt mycket. Glöm inte det bara....

men iaf. Lördagen blev lyckad även om de blev sjukan för ann. Ridningen var verkligen toppen. För en några sekunder fick jag äntligen sluta tänka på allt som händer och sker. De var när jag galoppera. De var så jädrans otroligt skönt. Jag vill ha en häst ... ge mig en häst !

Nu ska jag lägga mig i sängen. Min snygging diska och slängde sopor åt mig. Hur gullig som helst. Så nu kan jag sova lite....

Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0