Vill ha lördag :) !

happ. Igår var jag så jädrans trött ! , hade varit vakeen sen klockan 8 ju. Iaf... Så idag sov jag jätte länge :) göööddit ! men men. Har inte gjort så mycket mer än pannkakor, allt kan hända om man lagar pannkakor vill jag lova ! Shiit... hehe. IAF. Har precis gjort iordning mig och ska väl sätta på mig lite kläder...

Betalt hyran nu med. Egenltigen behövde jag ju inte det, eftersom jag ligger före. Men kändes som om de kanske bäst o fortsätta nu när man ändå har pengar så man inte slösar det på annat? hehe...  Är så sjukt sugen på att shoppa! , Funderar på att göra det imorn alltså... något nytt. Hoppas bara man hittar något :D ! En jacka, en väska och skor ! De vill jag köpa. Fast de kommer säkert bli allt förutom det. menmen...


yeaapp... På lördag äre fest. Funderar på att inhandla lite dricka :) Vad ska man dricka ? Lite drinkar eller cider eller vin ? Bäste vore väl cider, inge doling bara klart att dricka. Plus att dricker man för mycket drinkar går de ju faktiskt utför : P samma gäller vin. iaf för min del. hehe....

neeee.. ja vet icke. nu so msagt ska jag sätta på mig lite kläder :)
Besos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0