You make it real

Idag har jag städat och tvättat. PLUS att jag har gjort iordning i min garderob. massor av plagg som jag inte änvänt än... och ändå så vet jag av iaf hälften har jag sagt, typ. " Den här måste jag haa " ba bra jobbat Zoa ! Sen gjode jag mig bacon och poatatismos med gruka. Dock blev mosen inte så jädrans lyckad... Men gick och äta. Tänker inte berätta vad jag gjorde... rätt tämle pinsamt ! jaja...

Har jobbat från 17-2215 , rätt skön tid. Var rätt skoj o jobba. Köpte mig massa hårprodukter o fick en plattång på köpet :D gött.. IDa gjorde med de. Jag och ida satt bakomvarandra :D Så de var en trevlig kväll :) Sen fick jag en kund som skulle betala typ 96 kr. Och så gav han mig plånboken medans han packa i sina varor i påsen.. och jag ba kollar på plånboken.. och säger typ. eeeh... han ba. a men ta så mycket pengar du behöver. Jag ba eeh.. okej. Och fösökte göra så han såg när jag tog pengarna.. så jag plocka ut en 100 och så gav jag honom växlen. oså säger han... De är rätt rba service här och ler :) Och sen säger hejdå. Jätte trevligt ! hehe. Dock lite panik. De är inte ofta man får kundens plånbok :P

mmm... nu sitter jag här och bara slappar. Börjar inte förens klockan 16 imorn. Kör bara till 21. Så de känns göttttiit. Sen får vi se vad som hittats på :) börjar tycka att de är rätt skönt o dra ut och sitta på storan på en torsdag. Men... a. LÖN klockan 12 då , gött.:) Har betalt lite av mina räkningar redan, så  de känns bra :)

Snackade med ida och anna om ladys night med. Hoppas verkligen vi kan gå på det. Vill fan det! Skulle va skoj o samla ett par brudar :) hehe Hoppas verkligen de blir av!!

Äsch nu ska jag inte skriva så mycket mer.. . PALLAAAAAA
jag är lite glad jag :) *FNISSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS* a very very good day

Besitos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0