Zoa är glad

Happ.. Ikväll äre after work :D Känns bra. Igår kväll var jag i sturefors med min sötnos angie. Hade mysigt , spela kort ochdrack te med hennes familj. Alltså... jag vet angie, vi har inte haft tid och umågs... osådär.. men du ska veta att du betyder en hel del för mig... och jag finns här för dig när du vill... bara o säga till... ellre så säger du inget,. för jag mräker sånt.... jag finns här iaf. Om de är något.... 


Jaja.... after work ikväll iaf... bla bla bla ..... hopppas de blir skoj :) de var ändå jag och anna som drog ihop allt ;) känns bra. SÅ vi får hoppas att de blir skoj... 

Har haft en underbar dag med mitt mongo. Käkat potais gratäng och kyckling med rose vin...och spelat kort :) skrattat en hel del idag... och ni ska få se varför... när jag laddat upp bilderna :D haha... äsch.. 

vi hörs :) måste dra till bussen snart.... jag 'är glad... och de är tack vare alla söta människor som finns i min omgivning och hjärna just nu.. ni betyder masor för mig....

nu ska jag och mognograbben dra till bussen :) Hejdå !

Besos ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0