Nöjd tjej : )

Hej på er

Nu sitter jag här och ser på ... ehm . Eller egentligen sappar jag igenom
kanalerna men ändå : ) Imorn ska jag jobba 8-15 i kassan . 
Hoppas det går fort ... Senare på kvällen vet jag inte riktigt vad det blir
det märks. Antingen Myskväll med godis o härligt sällskap eller utgång ;) 
Det lär ju märkas ! 

Idag har jag jobbat från 8-20 , och det gick fort och bra :) 
Dock har jag saknat carlisen min heeeeela dagen . Har inte sett
han på två hela dagar :( Jaja, vi kanske syns imorn kväll? iaf
Har kört truck och hissat och hållt på , sen har jag ju kört järnet :) 
Snart ska jag käka pannkakor med emil .
Han kom och gjorde mig sällskap ikväll :) 
Känns skönt att umågs med dig vännen <3 

Emma skulle ju kommit idag med niklas och marcus men icke. 
Just det, dom är ju här i stan , kanske ska slå en pling till niklas ? 
haha. Eller vågar jag det ? tss . Eller så kanske man ser dom ute ? 
De lär ju märkas .. 

Nej har egentligen mycker jag vill säga. Men kan inte säga allt här :)
Jaja.

Nu ska jag käka pannkakor med grädde och hallsonsylt :)
Gooooottit . Pusspusspusspuss sötnötar <3

K ä r l e k / S o a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0