TÄNKER PÅ DIG SÅ JÄVLA MKT ! ÅH

Haj haj !
Helgen har varit underbar, dock ångrar jag mig över att jag blev så
full ! typiskt. Men som sagt jag hade asskoj! 
igår Sov jag hos angelica och hade mys, vi jobba till 2215 tillsammans
sedan så gick vi hem o åt pizza och satte på ariel. Lilla sjöjungfrun alltså!
Sedan somna vi. hehe, myspys vare :) Sen prata vi ju lite om helgen oxå. åh. :) 
Hoppas helgen som kommer blir lika bra :) 

Mat med massa från jobbt o förfest hos pernilla :) Nice bajs ;D 
Shit vad allt blir fel. GIllar inte detta tangentbort :/ ... 
aja skit samma. 
nu ska jag umågs med anelica och simon :) 
vi ska äta köttbullar och chops och mysa :) 

Heeeedå .! 

PUSSPUSSPUSSPUSSPUSS . ge mig helgen tillbaka <333333333333333333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0