TISDAG

Hej Hej
Idag är det en  ny dag och jag har fått sovit ut, dock vakna jag klockan
10 , lite ovanligt . Men men ...
Men ehm . Såg på lite nyårs bilder :) haha . Söta bilder alltså .
eller inte, sen kom jag på de där med Ikea hyllan . Jävla ordspråk .
Haha. Men men ..

Lön på fredag och det känns bra, men ungefär 5000 kr dras på en gång
av alla mina jävla räkningar . Vill inte :( Jag gillar inte när pengar försvinner !
Måste kunna lägga undan lite mer oxå. yeye.. 

På lördag är det begravning och jag kommer inte vara där,
det känns förjävligt ... Men a . fan . Undrar om jag orkar gå ut på kvällen
fast det kanske är bäst att vara med personer man tycker om så
man har annat och tänka på ? eller .

Jaja. Nu måste jag fan ta tag i mitt liv alltså .
ska fan träna sen kanske om jag orkar = P haha
jo men de måste jag fan , shit.

aja. Nu ska jag sluta skriva . Heeeeeddå <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0