tycker om dig <3

Hejhopp.

Ville bara tacka för en jävligt bra helg + torsdag :)
mycket fylla och kärlek eller vad säger du emma ?
Fyfan , seriöst .. vilken helg. <333333333

Jag vet inte men jag tror jag har varit väldigt full ...
Fast inte så full... eller nått? Har viissa minnes luckor
men jaag och emma hjälps åt att minnas :D Haha

Igår var vi på bio. Fredag den 13.e - Den var läskig.
innan det så körde vi rally och flipper spel , askul !
EHM...

Idag har jag jobbat o när jag kom hem så åt jag o emma.
Sen gick vi ner till stan. Vi har köpt lite kläder :D
Sen har vi fjantat oss som tusan ...
Sedan när de blev tyst så flyger emma framåt och skriker.
tappar sina klädpåsar och är nära o ramla på backen.
FYFAN JAG SKRATTA SÅ JAG GRÄT .
De här hände utanför netto. Dock var det inte så mycket folk
synnm då hade de varit asasasasasasKUL !
hahah... ehm . ja..

Nu vet jag inte vad jag ska skriva .
Imorn åker emmis hem :(
och jag blir själv. Blir nog o sitta framför datron
hos syrran. heeh.

Yeye . emma och jag tror att vi är kära.... <3


















i varandra.


K ä r l e k / Soa -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0