R I P

Hej
Skrev jätte långt inlägg igår men internet haka upp sig så
fick bara stänga av. Dock är det kvar men orkar inte lägga ut
det.

Idag har jag arbetat, det var ganska jobbigt. Men
fick träffa mycket fina vänner <3 Så det gjorde mig
mycket gladare... (tack för helgen förresten, underbart kul<3) 
senare ikväll åker jag hem till t-by, ska bli skönt.
Inväntar att klockan ska slå 7 så jag får träffa min moster
som jag inte sett på 12 år typ. Ska bli riktigt spännande.
Längtar som tusan.

Igår fick jag det tråkigaste beskedet ever.
Min låsas farfar (ja jag säger låsas so what?) hade somnat
in under kvällen. Vi hade planerat att åka in på tisdag, eller
måndag natt. Han skulle bli så glad över att se mig...
Det vet jag. Men inte. Jag har världens största ångest över att jag inte
hann träffa han.. Han berätta att han inte var rädd för att dö.
men i själva fallet tror jag han var jätte rädd... Det är det som gör
så ont. Önskar bara man hade fått säga hej då...

Varje gång jag var på besök fick jag alltid en tjuga för att
köpa en choklad bit. Han tyckte jag förtjäna en liten godis bit
för att jag var så fin. Han bruka alltid säga..
"uj så fin flicka, visst är du det?" jag bara skratta.

åh... jag vet inte. Eftersom jag aldrig haft en farfar som funnits
där hos oss. (min farfar bor i peru) Så betyde gustav så mycket
för mig... det jobbigaste är att jag vet inte om jag har sagt till honom
hur tacksam jag över att han tagit hand om oss som vi vore hans
barnbarn... "hans riktiga barnbarn". 

som sagt önskar bara jag hade fått en kram och säga hejdå... ¨

Ska bli skönt att krama om mamma, tore o pappa. 
och brorsan.  har saknat dom så oerhört mycket <3 

Kommer hem på onsdag. Annars finns jag såklart på mobilen. 
Call me . 

Kanske ska börja packa. 

Veckans låt
: Taylor Swift - Love story

Ha det bäst
Puss på er
K ä r l e k / S o a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0