DUMPAD

Idag är det lördag och jag gillar lördagar för då
innebär det partaj och dans :D asskojigit! 
Dock fick jag ett sms av gurra om att jobba idag . 
Blev jävligt glad över att han inte ringde :D haha . 
Jobbar ju egnetligen 16-20 men ska jobba så fort
jag har varit o kollat på lägenheten. Känns bra. 
Fick komma när jag ville så. Asbra för mig ;) 

Ehm. Något mer som händer idag, nej ? tror icke det. 
Igår ringde en full emil till mig vi snacka aslänge. Kändes 
skönt o snacka... Som ingen kanske vet, eller de som vet vet. 
men ni andra. Jag och emil är inte tillsammans längre. 
Vi sa igår att vi var tvungen o säga det till alla... 
Vi tog nästan de beslutet tillsamman, bara att emil dumpa mig
först och jag insåg att det kanske var bäst så. 

Det börjar slå mig nu att vi verkligen inte är tillsammans... 
han har nog sagt det om och om igen, och det har såklart gjort
mig ledsen för nu när jag inte längre är tillsammans med honom så 
vill jag nog egentligen ha honom mer än någonsin. 

 kommer nog alltid älska honom, jag tror han kommer älska
mig hela livet ut ? och även hata mig . 
om 5 år kanske, så säger han "hur kunde jag vara tillsammans med
 henne ?" Det är jag nog mest rädd för. Ja, jag är rätt hemsk... men a ändå ?
Vi har haft våra fina stunder, ehm att tro att min flytt hit skulle bli hur bra som helst
var ju helt fel. Ångrar lite ibland och tänker. "om"... osv. Men nu är nu  och
det finns inget o göra åt saken.

Ehm. Som sagt våra 4 år ihop har varit hur kul som helst.
Och vi har nog minnen för livet. Kärlek i första ögonkastet... 
och så mycket mer. jag älskar dig emil jonsson och
jag kommer alltid göra det.  Och din familj kommer jag sakna
såå oerhört . kommer sakna allt... allt med oss att göra . 
Du är mitt allt o kommer alltid vara mitt allt. Men på ett annat vis..

Dax för mig o släppa taget ... Men jag vill inte. 
Åh. jävla skit.  Det kommer ta tid men jag kommer att
klara det. eller ? jag hoppas  det.

Det kommer göra så ont o se honom med en annan brud.. 
en annan som har allt jag inte har... vill inte ens tänka på det.. 
fan

Åh så ledsamt allt blev. Får ont i magen på bara tanken.
Singel soa ? ja, here I come eller nått ? 
äsch
Vi ses snyggingar <3
K ä r l  e k /  S o a  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0